מהות מציינת 100 ימים ל-7 באוקטובר

מהות מציינת 100 ימים ל-7 באוקטובר

ברשות העירונית מהות ציינו היום 100 ימים בהם החטופים מוחזקים בשבי החמאס בעזה. קשה מאד את מה שעובר על משפחות החטופים מאז אותה שבת שחורה, בה האוויר היה כבד ודחוס מריח העופרת , מוכה יגון, הלם ודמעות חרישיות אשר נשמעו בתוך הדממה הסמיכה. המחשבות מציפות יגון שגואה באופן שאי אפשר בכלל להכיל, באופן שאי אפשר לתפוס במחשבה או בלב. זה נוגע, זה מטלטל. כולנו מרגישים את זה – עלינו, על הורינו, על ילדינו. עובדי מהות התאספו לדקת דומייה , להקשיב ולהביע הזדהות ותמיכה עם משפחות החטופים ולומר כולנו בפה מלא; כעם וכמדינה, חלה עלינו החובה המוסרית  לשלום אזרחנו , זוהי הבעת תמיכה, אמפתיה ופיזור רוחות של תקווה. המשתתפים שיתפו בתחושותיהם והתקיים דיון מלא רגש שכלל קריאת פרקי תהילים.

מנכ"לית מהות , הגב' סימונה מורלי אמרה כי אלו ימי מבחן לערכים ולעקרונות המגדירים אותנו כאומה, למרות הקשיים והשעות החשוכות שעוברות עלינו כחברה, עלינו לזכור כי לאורך שנות ההיסטוריה של מדינה ישראל , היינו עדים לתעצומות הנפש, הגבורה, והחוסן של העם , אלו אשר בנו אותנו.

 

 

בעוד האויב קיווה שמתקפת הטרור תעמיק את הקרעים ותחליש את הברית הישראלית, אנחנו בחרנו בחיים !

לצד הצער, הכאב, והתמודדות עם אתגרי השעה,  נתפלל היום יחדיו למען השבתם, נקרא יחד פרקי תהילים;  "כי בזעקה, בלחש בחיל ורעדה תפילת כל אם תגיע אל יעדה".

נישא כולנו תפילה למען חזרתם המהירה לביתם בריאים ושלמים בגופם ובנפשם.

נזכור כל העת את המילים הנצחיות: "לא אבדה תקוותנו! התקווה בת שנות אלפיים. להיות עם חופשי בארצנו, ארץ ציון וירושלים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*