מהבית אל בית החולים: כך תפתיעו את היולדת

מהבית אל בית החולים: כך תפתיעו את היולדת

איזה התרגשות! חיים חדשים הגיעו לעולם. יולדת טרייה ואמא נהדרת שוכבת בבית החולים תשושה אך שמחה, מוקפת בבן הזוג, החברים והמשפחה שמסייעים לה להתאושש מהחוויה המרגשת.

ואתם, בתור חברים או קרובי משפחה – נתקלים בתופעה רווחת ומעט קשה, מה בדיוק קונים לאישה אחרי לידה? נשים רבות נוהגות לקנות פריטים רבים עוד לפני הלידה, מה שמסבך את העניין אפילו עוד יותר.

לידה היא אחד האירועים המשמחים ביותר בחייה של אישה ושל בן זוגה כמובן שאיתה לכל אורך הדרך. אמא ואבא מעניקים חיים יחדיו ומביאים ילד/ה לאוויר העולם. אנחנו תמיד רוצים להיות איתם ברגע המרגש הזה (או קצת אחריי) ולשמח אותם ולהתרגש איתם ביחד לרגל המאורע.

כאשר אנו מחפשים מתנה ליולדת, נוכל להתמקד במתנות שקשורות לתינוק/ת, וגם ליולדת עצמה. במהלך חופשת הלידה היולדת תבלה את רוב היום עם ברכש החדש בביתה, ואנו נרצה לרכוש לה דברים שימושיים ומועילים שיעבירו ויקלו על הזמן שלה עם הפעוט החדש.

כאשר נרצה להתמקד במתנות ליולדת עצמה – נוכל להעניק לה באהבה זר פרחי סבון ריחני, מסגרת לתמונה אישית עם תמונה לבחירתכם, נוכל להעניק לה גם מארז שוקולד ויין מהודר שתמיד מעלה חיוך על הפנים. כמובן שאל תשכחו כרטיס ברכה מעוצב עם ברכה אישית מהלב!

במידה ונרצה להתמקד במוצרים לתינוק/ת, נוכל לבחור בין צעצועים ומשחקים רבים המפתחים את הקוגניציה ואת המוטוריקה העדינה ועוזרים מאוד לתינוק ללמוד ולגלות את העולם בחודשים הראשונים לחייו. דברים אלו הינם קריטיים, משום שהפעוט בגילאים האלה לומד לגלות את חושיו, והוא סקרן לגבי העולם שנגלה אליו. בשלבים אלו הוא לומד להפעיל את הגוף, מפתח הבעות פנים שונות ומגיב לגירויים חיצוניים.

אופציה מעולה שתוכל להקל עליכם מאוד בחיפוש המתנה, היא להיכנס לאתר קיפי מתנות וצעצועים, אתר אונליין מיוחד המציע מגוון פשוט מטורף של מוצרים מדליקים, וביניהם מתנות לידה שוות במיוחד, ליולדת וגם לתינוק.

תוכלו למצוא מארזים מוכנים ליולדת, המכילים מוצרים שימושיים לתינוק כגון: מובייל למיטה, שמיכה נעימה ומלטפת, מעודדי זחילה, רעשנים, דובים קטנים ועוד המון משחקים מעודדי התפתחות שפשוט יעלו חיוך על הפנים.

כמובן שתוכלו להיות רגועים לגבי בטיחות השימוש – כל המוצרים באתר איכותיים ועוברים בדיקות קפדניות, ולאחר מכן מקבלים את תו התקן של מכון התקנים הישראלי כפי שמופיע כשתיכנסו לאתר.

אחד היתרונות הגדולים הוא בהחלט שירות המשלוחים הסופר מהיר שהאתר מציע, המגיעים לפריסה ארצית. נאמר לנו שרוב הלקוחות באתר דיווחו על קבלת החבילה כבר מהיום למחר, מה שהופך את תהליך הרכישה למהיר במיוחד ואינכם צריכים לחכות ימים ארוכים או שבועות בציפייה שהמתנה תגיע כבר אל האהובים שלכם. מה גם שתקבלו מספר מעקב אחרי החבילה ותהיו מעודכנים במיקומה הנוכחי עד ההגעה ליעד שבחרתם.

אנו תמיד ממליצים לא לחכות לרגע האחרון, להיכנס עוד היום ולהכין בעגלת הקניות את המתנה שבחרתם ליולדת, כך שתהיו מוכנים לרגע הלידה עם מתנה מנצחת ומפתיעה, ושיהיה במזל ורק בשמחות.

קרדיט: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*