מדריך לבניית מיטה לכלב

מדריך לבניית מיטה לכלב

מיטה לכלבים היא אינה מוצר אופציונאלי ולמעשה לכל כלב צריך שתוגדר לו פינת הנוחות שלו, המקום בו הם ישנים ומתכרבלים. כמו שאנחנו ישנים במיטה שנוחה לנו והיא מגדירה את אזור השינה שלנו גם הכלבים צריכים את זה. טעות נפוצה שבעלי כלבים רבים עושים היא לאפשר לכלב לישון במיטה יחד איתם. הדבר עלול להיות מבלבל בעבור הכלב ולמערכת היחסים בכלל עם בעליו. מנגד, לא נכון כלל לתת לכלב לישון על הרצפה הן בשל הנוחות והן חלילה לגרום לו להתקררות במיוחד בימי החורף כשהריצוף קר ולא נעים. לכן, מומלץ שלכלב שלכם תהיה מיטה נוחה וגדולה דייה למידותיו שיוכל לתפוס תנומה אחרי ארוחה מפנקת של מזון לכלבים חיות ברמה.

למרבית בעלי הכלבים קל וברור איך לבחור מזון, צעצועים וחטיפים לכלבים שלהם, אך בחירת מיטה לכלב יכולה להיות בחירה לא פשוטה כל כך עבורם. במאמר זה נדריך אתכם איך לבנות בעצמכם מיטה לכלב ובנוסף, נראה לכם דרכים להתאים את עיצוב המיטה לכלי האוכל והשתייה של הכלבים. באתרנו תוכלו למצוא עצובים שונים ומגוונים לכלי אוכל ושתייה לכלבים, צעצועים וגם מזון לכלבים חיות ברמה שניתן להזמין אונליין בצורה מאובטחת.

איך לבנות את המיטה לכלב?

ניתן די בקלות לבנות מיטה לכלב אם רק יודעים איך לעשות זאת. חשוב לשים לב לגודל הכלב ולגילו כדי לבנות את המיטה שתעניק לו בדיוק את מה שהוא צריך ושתשרת את הצרכים שלכם בבית. מרבית הכלבים יחפשו מקום רך ונעים כדי להתכרבל, לכן הם אוהבים להתחפר בין השמיכות, לעלות על הספות וכמובן להיכנס למיטה שלנו (או של אחד הילדים) המספקת עבורם את שניהם יחד.

  • גודל המיטה בהתאם לגודל הכלב – מיטה לכלב לא צריכה להיות מיטה גדולה יותר ממידותיו של הכלב, גם ככה הם ישנים כשהם מקופלים. תמדדו עם סרט מידה מה הגודל שיהיה מתאים לכלב שלכם מומלץ לעשות זאת אם ניתן כשהכלב ישן. כך תדעו בדיוק את גודל המיטה המתאימה לו. הזמינו מנגר קרשים למיטה שיהיו לפי המידות הללו או קנו עץ ונסרו אותו לפי המידות הללו. צבעו את העץ בצבע לעץ לא רעיל.
  • ריפוד רך ונעים – הזמינו ספוג לפי מידות המיטה ורכשו בד כדי ליצור כיסוי לספוג. מומלץ לתכנן את כיסוי הריפוד כך שיהיה ניתן להסירו על מנת לכבס אותו מדי פעם. למשל לתפור רוכסן או לחבר סקוטץ' שניתן בקלות לפתוח ולהסיר מהספוג. לסיום, הניחו את הספוג עם הכיסוי במיטה שבניתם מעץ.

לא רק פרקטי גם מעוצב

הרכיבו סט מעוצב ומרשים לכלב שלכם, אתם יכולים להתאים את הריפוד של המיטה או צבע המיטה עם כלי האוכל והשתייה של הכלב שלכם. היכנסו לחנות האינטרנטית שלנו בה תוכלו להזמין כלי מזון ושתייה לכלב בהתאמה למיטה שבניתם ובפעם הבאה שכלבכם יסיים ארוחה משובחת של מזון לכלבים חיות ברמה הוא ימשיך בסטייל למיטה המעוצבת שלו לתנומה נעימה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*