מדריך חיפוי קירות חיצוני לבית

מדריך חיפוי קירות חיצוני לבית

סיימתם את שלב השלד? נמצאים עמוק בתוך שלב הגמר והלבשת הבית בריצוף, דלתות, חלונות וחיפויים? בשורות הבאות נביא בפניכם מדריך קצר ותמציתי בנושא חיפוי קירות חיצוני לבית, מדריך שיסייע לכם להכיר את האפשרויות העומדות בפניכם לחיפוי חיצוני לבית ואת הדברים החשובים עליהם יש להקפיד בבחירת חיפוי חוץ לקירות הבית.

מאמר פרסומי מאת אתר https://enterdor.co.il/

אסתטיקה ועיצוב

הדבר הראשון שעליכם לקחת בחשבון ולא בגלל שהוא החשוב ביותר, אלא בגלל שהוא החשוב ביותר לכם, הוא העיצוב והאסתטיקה של חיפוי החוץ. חיפוי קירות חיצוני לבית הוא ללא ספק פריט עיצוב ואסתטיקה חשוב ובהיבט זה עליכם לבחון את האופן בו משתלב החיפוי במרחב החוץ שמקיף את המבנה, עונה על ההעדפות העיצוביות שלכם ועל האווירה שאותה אתם רוצים לבסס בביתכם וכמובן למבנים בסביבה. שימו לב, שחיפוי חוץ הוא רכיב בנייה שדורש היתר בנייה ובמקרים רבים לא תוכלו לחפות את הבית שלכם בכל צבע, מרקם או דוגמא שעולה על דעתכם.

איטום ובידוד

חיפוי קירות חיצוני לבית הוא בעיקרו רכיב מבני שמיועד להגן על קירות השלד ולאטום אותם מפני חדירת מים, לחות וקרינת שמש ישירה. בנוסף לכך, האיטום משמש גם כשכבת בידוד חשובה שתורמת גם לבידוד התרמי של חלל הפנים וגם לבידוד האקוסטי שלו. סוגייה זו חייבת ללוות אתכם בתהליך הבחירה של חיפוי קירות חיצוני לבית שכן סוגים שונים של חיפויי חוץ מציעים רמה שונה של איטום ובידוד וגם אם אתם בוחרים בחיפוי בעל מקדם איטום ובידוד נמוך, חשוב שתדעו מזה ותדעו גם כיצד לתחזק אותו בכדי להגביר את העמידות שלו לאורך זמן.

חומרי גלם לחיפוי חוץ

החיפוי השכיח והנפוץ ביותר עבור חיפוי קירות חיצוני לבית הוא חיפוי שיש או אבן, אם כי ישנם סוגים ספציפיים של שיש ואבן שניתנים ליישום כחיפוי חוץ בעיקר כאלה שמציעים מקדם ספיגה נמוך ומקדם איטום ובידוד גבוה. בשנים האחרונות הורחב השימוש גם בחומרי גלם אחרים לצורך חיפוי חוץ לקירות מבנה ובכלל זה חיפוי אלומיניום המבוצע באמצעות לוחות אלומיניום גדולים המקובעים לקונסטרוקציית חיפוי חיצונית, חיפוי עץ המיושם בצורות שונות של לוחות או רצועות עץ וחיפוי בטון שמבוסס על שכבת בטון מוחלק בעלת ציפוי אקרילי מגן.

אסתטיקה, מבניות ובטיחות

יהיה חיפוי החוץ שתבחרו אשר יהיה, בכל מקרה עליכם להבטיח שהחיפוי מיושם בצורה אסתטית, מיושרת, עם חיתוך מעודן ומדויק של האריחים, בצורה מבנית איכותית תוך הקפדה על איטום אפקטיבי בין אריחי החיפוי ודרכם וכן הצמדה של האריחים בצורה שיוצרת אחיזה חזקה לטווח ארוך בין האריחים לקיר הבטון ולבסוף בצורה בטיחותית שתמנע צניחה של אריחי חיפוי תוך סיכון העוברים והשבים. מכל הסיבות האלה, כל משימת חיפוי חוץ, חשוב שתתבצע על ידי גורם מקצועי, מוכר ומהימן בעל מוניטין בתחום זה.

צילום: freefik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*