מדפסת מדבקות לשילוח חבילות משדרגת עסקים

מדפסת מדבקות לשילוח חבילות משדרגת עסקים

כולם יודעים שזמן שווה כסף. כשמדובר בעסקים, המשפט הזה נכון במיוחד. כשמדובר בעסק שלך, המשפט הזה הכי נכון שיש. זמן שווה כסף ועסקים צריכים למצוא את הדרך המוצלחת ביותר לייעל את העבודה, לחסוך זמן וכך למעשה לחסוך בהוצאות העסק ולהגדיל את ההכנסות.

חלק בלתי נפרד מהתנהלות של עסק, היא משלוח חבילות. כל עסק שולח חבילות בהתאם למוצרים שהוא מספק אך לכל העסקים יש שני דברים משותפים: הם מקצים אדם שיהיה אחראי על הלוגיסטיקה של האריזה והשילוח (ובחברות גדולות מדובר על מערך של עובדים שאמון על הנושא) והם מתנהלים מול חברות שילוח שונות כדי שאלו יעבירו את החבילות ליעדן. חברות שמשתמשות במדפסת מדבקות לשילוח חבילות עובדות ביעילות רבה יותר וחוסכות זמן וכסף וזאת מכמה סיבות:

מדפסת מדבקות לשילוח חבילות לא משביתה את המשרד

אם בכל פעם שאתם צריכים להדפיס דף מדבקות אתם משתמשים במדפסת המשרדית, אתם תופסים זמן שימוש של מישהו אחר, שאולי צריך להדפיס בדחיפות מסמך חשוב. זה הזמן להפסיק לעבוד עם דפי מדבקות מיושנים שצריך להתאמץ להשחיל למדפסת ולשדרג את המשרד עם מדפסת מדבקות קומפקטית וחסכונית. מדפסת מדבקות לשילוח חבילות תסייע לכם גם בחסכון כספי ניכר, משום שהיא מאפשרת לכם להדפיס את מספר המדבקות המדויק ולא לבזבז דף מדבקות שלם על משלוח מסוג אחד. לא צריך גם להמתין לסוף היום כדי למלא מדבקות, המדפסת המהירה תנפיק לכם בדיוק בזמן את המדבקה שאתם צריכים, מבלי לחכות לאף אחד.

מדפסת מדבקות לשילוח חבילות מאפשרת התנהלות מכובדת יותר

אם כבר מדברים על המתנה, כמה פעמים הגיע אליכם שליח של אחת מחברות השליחויות ונאלץ להמתין עד שתארגנו את החבילות? אם המדפסת הכללית הייתה תפוסה ולא הספקתם להדפיס מדבקות, ייתכן שאתם מוותרים לגמרי על המדבקה ומעדיפים לרשום את הפרטים על החבילה בכתב יד, העיקר לשחרר את השליח הלחוץ בזמן להמשך תפקידו. רישום בכתב יד עלול לגרום לבעיות עקב אי הבנה, כשהכתב מרושל ולא ברור ומעבר לכך, משדר חובבנות והתנהלות לא מקצועית. מדפסת מדבקות לשילוח חבילות תשים קץ לבעיות האלו ותאפשר לכם להכין את כל המשלוחים בזריזות ויעילות לוגיסטית, לפני הגעת השליח.

מדפסת מדבקות לשילוח חבילות מתממשקת עם חברות השילוח

למדפסת פונקציה ייחודית המאפשרת לה להתחבר ליישומים של חברות השילוח השונות ולהדפיס מדבקות המתאימות להן. דואר ישראל, ebay ,BOXIT, Flying Cargo, ו Fedex  הן רק חלק מהחברות שהמדפסת מתחברת אליהן.

בנוסף, מסופקת המדפסת עם תוכנה חדשנית DYMO Label המיועדת לעיצוב מדבקות לכל מטרה. ניתן לעצב מדבקות הכוללות: ברקוד, חותמות זמן , לוגו, תיבות טקסט וכתובות ועוד ועוד.

כולל ייבוא נתונים מאקסל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*