מדפסת לייזר משולבת – הדור הבא

מדפסת לייזר משולבת – הדור הבא

למרות שיותר ויותר דברים נעשים כיום בצורה ווירטואלית, מרבית הארגונים ובתי העסק השונים עדיין עושים שימוש במדפסת ובפונקציות כמו צילום של מסמכים, סריקה וכו'.

גם באינספור בתים פרטיים ניתן עדיין למצוא מדפסות, מה שמעיד על כך שדפי הנייר והעותקים המודפסים של מסמכים ומידע מסוגים שונים לא עברו מעולמנו. ואכן, קשה מאוד לנהל כיום משרד או כל בית עסק ממוצע בלי מדפסת טובה ומקצועית.

היום, ניתן לרכוש במחירים סבירים ביותר את הדורות החדשים של מדפסות משולבות – מדפסת משולבת הפועלת באמצעות לייזר היא כלי אשר יכול לעשות פלאים עבורכם במשרד.

הדפסה בלייזר, צילום, סריקה ופקס – הכל במכשיר אחד

מדפסת משולבת היא כבר מזמן סטנדרט במשרדים ובמקומות עבודה רבים, שכן במכשיר אחד ניתן לקבל את כל הפונקציות השונות הנחוצות מבחינתנו, החל מהדפסה איכותית בקצב גבוה (של עשרות עמודים בדקה) ועד לשליחה של פקסים, סריקה של מסמכים וצילומם.

מדפסות לייזר כבר שנים רבות שולטות ביד רמה בשוק המדפסות, שכן טכנולוגיית הלייזר מבטיחה הדפסה איכותית ומהירה גם יחד. בניגוד לטכנולוגיות הדפסה ישנות יותר, במדפסות לייזר מקצועיות ניתן בקלות להדפיס עשרות עמודים בדקה, ולהבטיח כי ההדפסה תהיה איכותית ומהירה גם יחד.

מדפסת משולבת כיום מצוידת גם כן בטכנולוגיית הדפסה בלייזר, אך פשוט כוללת עוד כמה פונקציות מרכזיות הנחוצות עבור כל משרד ומקום עבודה.

במקום להחזיק כמה מכשירים שונים אשר תופסים הרבה מקום ואינם מסונכרנים אחד עם השני, במכשיר אחד ניתן לקבל את כל השימושים השונים יחדיו ולהבטיח יעילות מרבית.

כמובן שמדפסות משולבות מסוג זה מתאימות גם לכל מי שעובד מהבית, כולל עצמאיים, פרילנסרים, סטודנטים וכו'.

כיצד להחליט איזו מדפסת משולבת לרכוש?

בדומה למכשירים מסוגים רבים אחרים, גם במקרה של מדפסות לייזר משולבות ניתן למצוא כיום לא מעט דגמים שונים, ולא מעט יצרנים וספקים שונים. כמובן שמעט מחקר מקדים לא יזיק, ויעלה משמעותית את הסיכוי לרכוש מדפסת משולבת שבאמת תואמת את הצרכים שלכם.

את המחקר המקדים הזה ניתן לרצוי לבצע באינטרנט מבעוד מועד, לפני שמזמינים את המדפסת החדשה למשרד או לפינת העבודה בבית.

הפרמטר הראשון שתרצו לשים אליו לב הוא החברה המייצרת את המדפסת אותה אתם שוקלים לרכוש – האם מדובר בחברה מוכרת ומומלצת? האם אתם יכולים להשיג בקלות מידע אודות חברה זו באינטרנט? האם אתם מוצאים בקלות המלצות של לקוחות מרוצים למדפסות אלו ובאופן כללי למוצרים של חברה זו?

פרמטר חשוב נוסף הוא הספק/יבואן/חנות אשר מוכרים לכם את המדפסות המשולבות אונליין – האם הם מציעים אחריות? מה כוללת אחריות זו ולכמה זמן היא תקפה? האם מדובר באתר גדול ורציני המציע מגוון מוצרים ומספק שירות לקוחות טוב? האתר ממנו תקנו הוא במרבית המקרים הגורם מולו תתנהלו, הן בעת הקנייה והן במידה ותצטרכו משהו בהמשך (דוגמת תיקון/החלפה וכו'), כך שחשוב שתוכלו לתקשר עם אותו אתר בצורה טובה.

בנוסף, חשוב לבדוק אילו פונקציות בדיוק מוצעות בכל מדפסת. לא כל מדפסת משולבת מציעה בדיוק את אותן אופציות, ולא כל האופציות השונות רלבנטיות עבור כולנו. לאחר שתבינו טוב יותר אילו דגמים נראים כמתאימים יותר עבורכם, חפשו חוות דעת אודות אותם דגמים, הן בעברית והן באנגלית. כך תוכלו לקבל תמונה כללית ולהבין עד כמה מרבית הלקוחות שרכשו מדפסת זו אכן מרוצים ממנה.

ולבסוף, כמובן שגם לנושא המחיר כדאי להקדיש זמן ותשומת לב – מהו המחיר המוצע לכם עבור מדפסת משולבת זו? האם ניתן למצוא את אותו דגם בדיוק במחיר אטרקטיבי יותר באתרים אחרים? במידה וקיימים הבדלים משמעותיים בין אתרים שונים, כדאי שזה יעורר אצלכם נורה אדומה – מדוע קיים הפרש כזה במחירים?

האם האחריות ותנאי הרכישה המוצעים שונים משמעותית בין אתר לאתר? על פי רוב, תרצו להשקיע יותר כסף ברכישה על מנת להבטיח כי אתם קונים מאתר מקצועי ואמין וכי אתם מקבלים אחריות מקיפה ושירות לקוחות איכותי.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*