מדורת גן – מה זה ולמה כדאי לכם לרכוש אחת?

מדורת גן – מה זה ולמה כדאי לכם לרכוש אחת?

אם אתם גרים בבית עם חצר או מרפסת, אתם בוודאי נהנים מאוד לארח חברים או משפחה כשיש ימים יפים ונעימים, אך מה קורה בימי החורף? לרוב המרפסת או הגג ננטשים עד שובו של הקיץ, אך זה לא חייב להיות ככה. תכירו: מדורת גן – מתקן מדורה הנראה לרוב כקערת אש גדולה, המאפשר חוויה של מדורה בגינה, בחצר או במרפסת, בלי כל הלכלוך והלוגיסטיקה שנדרשת כאשר מדובר במדורה רגילה.

היתרונות של מדורת גן

  • תארו לכם את כמות הפעמים בה רציתם לעשות מדורה עם חברים, אבל הלוגיסטיקה תמיד הייתה מורכבת מידי; ממציאת הלוקיישן, ועד מציאת הקרשים, תהליך הדלקת המדורה, תהליך כיבוי המדורה, וריח העשן שמלווה אותך עד היום למחרת. מדורה עם חברים זה כיף, אין ספק, אבל מדובר ב"וואג'אראס".
    לעומת זאת, כאשר מדובר במדורת גן, תוכלו לקבל את חוויית המדורה עם חברים אצלכם בבית, בלי כל הבלאגן מסביב.
  • הטכנולוגיה שעומדת מאחורי מדורת גן היא שבמקום פעולה של אש שמכלה את העצים כמו שאנו מכירים במדורה רגילה, למדורת גן ישנה מערכת גז חכמה ובטיחותית שנותנת מראה של אש מרקדת, ממש כמו במדורה רגילה.
  • במדורת גן ישנו מנגנון מיוחד המאפשר שליטה בעוצמת האש, בנוסף למנגנוני בטיחות המבטיחים כי האש לא תתפשט מחוץ לגבולות המדורה, ולא מאפשרת לילדים להדליקה ללא השגחת מבוגר.
  • מעבר לכל היתרונות של מדורת גן, מדובר בפריט עיצובי ודקורטיבי לכל מרפסת, חצר או גינה, המשווה מראה קלאסי ויוקרתי. תוכלו אף להגדיל ולעשות ולרכוש פינת ישיבה ייעודית מסביב למדורת הגן.
  • מכיוון שהמנגנון של מדורת גן פועל על מערכת גז ולא על שריפת עצים, אין ריח של עשן, וזהו יתרון גדול משתי סיבות: אין ריח חזק של עשן שנדבק לבגדים ולשיער, ואין ריח של עשן שיכול להגיע לשכנים.

בעבר מדורת גן הייתה פריווילגיה לבעלי יכולת בלבד, והמחירים אכן היו מחירים גבוהים. אך כיום, עם העלייה ברמת החיים, דברים רבים שלא היו נגישים בעבר לקהל הרחב הפכו לברי השגה, וישנה סקאלה רחבה של מחירים למדורת גן, שווים לכל כיס. ניתן למצוא מדורת גן במגוון רחב של מחירים, החל מאלפי שקלים בודדים ועד לעשרות אלפי שקלים, תלוי כמובן בגודל המדורה ובעיצובה. כמו בכל דבר, איכות המוצר מתבטאת גם במחיר, וככל שתהיו מוכנים להשקיע יותר, כך תקבלו מוצר איכותי יותר שיאריך ימים, אך נסייג ונאמר שהמוצר היקר ביותר הוא לא בהכרח הטוב והאיכותי ביותר. בבואכם לרכוש מדורת גן, חשבו ראשית על הצרכים שלכם – מה גודל החלל לו אתם מייעדים את המדורה? אם מדובר במרפסת, גם מדורה קטנה יכולה לעשות עבודה נפלאה. אם מדובר בגינה גדולה המיועדת לאורחים רבים – כדאי לכם להשקיע במדורה גדולה ואיכותית.

בעת רכישה של מדורת גן, חשוב מאוד לעקוב אחר הוראות היצרן, על מנת שתעבוד באופן תקין ותאריך ימים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*