מדוע מומלץ ליישר שיניים בשיטת אינויזליין?  

מדוע מומלץ ליישר שיניים בשיטת אינויזליין?  

שיניים לבנות וישרות נתפסות כאסתטיות מאוד, מבין השיטות המודרניות ליישור שיניים, אחת המומלצות ביותר נקראת אינויזליין. מדוע מומלץ ליישר את השיניים בשיטה זאת, כל העובדות החשובות.

שיטה בהתאמה אישית 

השיטות הישנות יותר, שהיו טובות למדי, ביצעו את תהליך היישור בצורה הנראית לעין אבל חשוב מזה – ללא התאמה אישית אופטימלית. לעומת זאת, טיפול בשיטת אינויזליין,  וזהו ייחודה הגדול, טמון בכך שהיא מבוצעת בהתאמה אישית. נעשה שימוש בטכנולוגיה תלת ממד ובניית תוכנית טיפול הדרגתית. לא משנה עד כמה השיניים עקומות או לאילו זוויות הן נוטות, תוכנית הטיפול תותאם כך שהתוצאות תהיינה אופטימליות.

שיטה המתאימה גם למבוגרים

שיטה זו נחשבת למומלצת מאוד, גם מפני שהיא מתאימה לטווח מאוד רחב של גילאים. למעשה, זו נחשבת לשיטה מובילה כאשר רוצים לבצע יישור שיניים למבוגרים. התהליך מתחיל עם הדמיה בשיטה דיגיטלית. כך אפשר לתכנן את השלבים כנדרש ואף לקבל הארכת זמן, עד להשגת התוצאה הרצויה. בשל רמת הדיוק של השיטה, היא יכולה להשיג את התוצאות בתוך פרק זמן קצר יותר, ביחס לשיטות האחרות. כל זאת, מבלי לוותר על אסתטיקה מרבית. היישור נעשה על ידי תהליך הדרגתי, מחושב היטב.

השיטה השקופה והנסתרת באמת

עיקרון חשוב של הטיפול הוא התאמה של הסד, לכל מטופל או מטופלת, תוך שימוש בהדמיה ממוחשבת. כל זאת, לא על חשבון האסתטיקה. הסדים הינם שקופים, כלומר יישור השיניים נעשה בצורה סמויה ונסתרת לגמרי. לא מדובר בגשר פנימי אלא בסד שקוף שאף אחד לא יחוש בנוכחותו. יחד עם זאת, הקשתיות נוקשות מספיק וגמישות מספיק, כדי להקנות נוחות רבה ובמקביל גם להזיז את השיניים למקומן הרצוי.

פתרון מעולה לכל מצב, לכל מנשך

מומחים ליישור שיניים מסבירים כי מדובר בפתרון מעולה, שמתאים לכל מצב כמעט. השיטה מספקת פתרון אסתטי חשוב, אך גם יש לה ערך פונקציונלי. לדוגמא, אפשר לתקן רווחים גדולים לסגור אותם, ניתן לטפל במנשך הפוך או עמוק. בשיטה זו כל שן מקבלת את המקום המדויק בלחיצות נקודתיות, תנועת השיניים הדרגתית וכולן מובילות שלב אחר שלב, למקום הרצוי שנקבע מראש.

נוחות – לאורך כל הדרך

השיטה המודרנית הזאת עושה שימוש בסדים שנקראים גם קשתיות שקופות. לא מדובר על גשר שיניים במובן הוותיק של המילה. זהו מתקן שונה לחלוטין, שניתן להסירו ברגעים הנדרשים. כלומר, כאשר רוצים לאכול, לצחצח שיניים, לנקות רווחים באמצעות חוט דנטלי, אין צורך להיאבק באופן סיזיפי. הקשתיות השקופות מותאמות להסרה מיידית. המטופל או המטופלת בעצמם מסירים את ההתקן, אוכלים, מצחצחים ולאחר מכן מחזירים את הקשתיות למקומן. בניגוד לטיפול עם גשר מתכת, שיטה זו נוחה, לא מעוררת כאב או אי נוחות אפילו בימי השימוש הראשונים. קל להסתגל ואין צורך לשנות את השגרה.

מרפאת ד"ר אלון זיידמן עוסקת כבר למעלה מעשרים שנים באורתודונטיה נסתרת למבוגרים. ד"ר אלון זיידמן הינו בעל תואר מסטר בטיפול יישור שיניים פנימי ומבצע יישור שיניים נסתר תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. המרפאה הינה היחידה והמובילה בארץ בתחום האורתודנטיה למבוגרים. לתיאום פגישת ייעוץ צרו איתנו קשר ואנו נדאג להתאים לכם את הטיפול המתאים ביותר.

קרדיט: Canva

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*