מדוע כל כך כדאי לתת מתנות לראש השנה לעובדים?

מדוע כל כך כדאי לתת מתנות לראש השנה לעובדים?

לשאלה מה הופך עסק למצליח יש תשובה פשוטה, עובדים טובים. ככל שהעובדים שלכם יותר טובים כך העסק שלכם יהיה יותר מצליח. אך הקושי הוא לא להבין זאת אלא באמת להשיג עובדים טובים לעסק שלכם. עליכם להבין כי ככל שיהיו לכם יותר עובדים טובים כך העסק שלכם יצליח יותר וזו עובדה.

התחרות היום בשוק העובדים היא עצומה ולכן עולה השאלה איך נשיג עובדים טובים? אם כן יותר ויותר מקומות עבודה מבינים כי הם צריכים לתת מתנות לראש השנה לעובדים בכדי למשוך עובדים טובים לעסק שלהם. ברגע שאני נותן מתנה לראש השנה לעובדים אני מראה להם כי אכפת לי מהם וכך אני יוצר קשר רגשי בין מקום העבודה לעובד וזה דבר חשוב ביותר בשמירה ובמשיכה של עובדים חדשים לעסק שלי.

האם זה משנה אילו מתנות אני נותן לעובדים?

שימו לב אם אתם רוצים ליצור קשר רגשי בין העובדים למקום העבודה אתם חייבים לתת מתנות לראש השנה לעובדים ברמה מאוד גבוהה. ככל שתתנו מתנה לראש השנה לעובד יותר טובה כך העובד יהיה יותר מחויב למקום העבודה.

עליכם להבין שאם תתנו מתנה גרועה לעובד הדבר יאכזב אותו קשות וספק אם תצליחו לשמור עליו בחברה שלכם. לכן אם אתם רוצים לתת מתנה לעובד, וזה כאמור מאוד כדאי, אתם חייבים גם לשים לב איזה מתנה אתם נותנים לו וכך להבטיח כי העובד יעריך אתכם ואת המאמצים שאתם עושים בכדי שהוא יהיה מאושר ושמח.

מדוע כדאי לתת מתנות רק מחברה ישראלית?

אנו רוצים להמליץ לכם שאם אתם רוצים לתת מתנות לראש השנה לעובדים כדאי לכם לקנות את המתנה רק אצל חברה ישראלית. עליכם להבין כי לחברה ישראלית אכפת מאוד מהמוניטין שלה בישראל ולכן היא תעשה הכול בכדי למכור את המתנות והמוצרים הטובים בשוק.

לעומת זאת לחברה מחו"ל לא אכפת מישראל ולכן המתנות לראש השנה לעובדים שלה והמוצרים שלה יהיו פעמים רבות גרועות. נציין גם כי אם אתם קונים מתנה מחברה ישראלית אתם תורמים למשק הישראלי וכך באמצעות המיסים שהחברות משלמות אתם למעשה משקיעים בילדים שלכם ובעצמכם ולכן קנייה של כחול לבן היא צעד חכם מאוד מכל הבחינות ואת זאת כדאי לזכור.

האם לתת לעובדים להחליט אילו מתנות לראש השנה לעובדים הם יקבלו?

אחת השאלות החשובות ביותר בהקשר של מתנות לראש השנה לעובדים היא האם לתת לעובדים להחליט איזה מתנות לראש השנה לטובת העובדים הם יקבלו? אם כן הפתרון הוא איפשהו באמצע.

אתם צריכים קודם כל להחליט מה התקציב שאתם מקצים למתנות לעובדים. לאחר מכן בחרו כמה אפשרויות ואז מתוך האפשרויות הללו תנו לעובדים לבחור מה הם רוצים לקבל. כך העובדים יהיו שותפים לתהליך בחירת המתנות וזה ישרת אתכם ואותם ואתם לא תפרצו את מסגרת התקציב שיש לכם לטובת מתן המתנות לעובדים שלכם. היום קל מאוד לעשות את המהלך הזה ולכן לכל חברה קטנה או גדולה כדאי לעשות זאת.

האם בעוד חגים פרט לראש השנה כדאי לתת מתנות לעובדים?

עד עתה דיברנו על מתנות לראש השנה לעובדים אך עולה השאלה האם פרט אל מתנות בראש השנה לעובדים כדאי לתת להם מתנות בעוד חגים? אם כן התשובה היא שממש כן. כך תשמחו את העובדים ותחברו אותם לארגון ומתנה בפסח, שבועות או ביום הולדת היא דרך נהדרת להראות לעובדים כמה הם חשובים לכם וזה מהלך חכם מאוד כפי שכבר אמרנו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*