מדוע כדאי לפנות אל עורך דין הוצאה לפועל?

מדוע כדאי לפנות אל עורך דין הוצאה לפועל?

אתם חייבים כספים? ההוצאה לפועל כבר פנתה אליכם לא פעם או שאתם חוששים שזה יהיה השלב הבא כי אתם לא בדיוק משלמים את הכספים שאתם צריכים לשלם? עם כך, ברור מדוע אתם מרגישים לחוצים מאוד ותוהים מה תוכלו לעשות בנידון. האמת היא, בין אם אתם רוצים להכריז על פשיטת רגל, רוצים להגיע להסדר מסוים לגבי החובות או שאתם חושבים לבחור בכל אופציה אחרת, כדאי שתפנו עוד היום לעורך דין שמומחה לענייני הוצאה לפועל. עורך דין הוצאה לפועל הוא אדם, שלפני הכול, פשוט מכיר את התחום הזה לעומק. לכן, דברים שעבורכם עלולים להיראות מורכבים או מאיימים, עבור עוה"ד שלכם לענייני הוצאה לפועל ייראו פשוטים ביותר לביצוע.

באיזה עורך דין הוצאה לפועל כדאי לבחור?

אפילו אם אתם לא בטוחים באיזו דרך תרצו לפעול ומה נכון לעשות, אנחנו ממליצים לכם לפנות עוד היום אל עורך דין הוצאה לפועל. לא רק שעצה מאיש מקצוע כזה יכולה לעזור, אלא היא גם יכולה למנוע מכם לעשות טעויות נוספות בעתיד. מה שכן, לא תמיד קל לבחור את עוה"ד שלכם לענייני הוצאה לפועל, כי אם יש כל כך הרבה מומחים, איך בוחרים את הטוב ביותר? ההמלצה שלנו היא, כאשר אתם מחפשים עורך דין הוצאה לפועל, לוודא שאתם פונים אל מי:

  • שיש לו הכי הרבה ניסיון
  • שאתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליו
  • שיכול להיות זמין עבורכם בכל עת

ובנוסף, כמובן שאם יש לכם התלבטות בין עורך דין הוצאה לפועל כזה או אחר, כדאי יהיה גם לבדוק מה אומרות ההמלצות. אומנם זה נכון שאולי לא תרגישו בנוח לקבל המלצה אישית מחברים, כי אולי לא תרצו לספר להם שאתם במשבר, אך תמיד תוכלו למצוא המלצות באינטרנט. חשוב לעשות מחקר קטן לפני שבוחרים איש מקצוע בתחום כזה כי לעוה"ד יש השפעה משמעותית הצלחת התהליך.

כמה תשלמו עבור שירותיו של עוה"ד?

מי שמתמודד מול הוצאה לפועל הוא לרוב אדם שנמצא במצב כלכלי לא פשוט. לכן ברור מדוע לא נרצה לבחור עו"ד שהתעריפים שלו מאוד גבוהים, ויתרה מכך, לרוב גם נרצה להגיע עם עוה"ד להסדר לגבי התשלום. זה נשמע לכם מוכר? אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לשלם כל סכום שדורשים מכם? אם כך, אתם יכולים להיות רגועים. עורכי הדין השונים שעוסקים בתחום הזה מודעים היטב לקושי של הלקוחות שפונים אליהם. לכן הם לא תמיד גובים סכומים מופקעים ובנוסף, הם גם מציעים לא פעם תנאי תשלום נוחים. אם הרגשתם לרגע מבוכה לדבר עם עוה"ד שלכם מראש על התשלום, דעו שזו טעות, כי אתם חייבים להבין מראש כמה זה יעלה לכם. אין טעם לבחור בעוה"ד עם התעריפים הכי גבוהים שיש ובהחלט רצוי להשוות מחירים כבר בתחילת התהליך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*