מדוע חשוב במיוחד להיצמד לשפת המקור בעת תרגום משפטי?

מדוע חשוב במיוחד להיצמד לשפת המקור בעת תרגום משפטי?

חשיבות התרגום של מסמכים משפה זרה היא תמיד חשובה, אך כאשר אנו מבקשים לעשות שימוש במסמך הכתוב בשפה זרה בבית המשפט החשיבות של התרגום בידי איש מקצוע הופכת למכרעת. מדוע זה כה חשוב? את התשובה תוכלו למצוא במאמר הבא

תרגום מסמכים משפה זרה

במהלך היומיום אנו נעזרים בלא מעט מסמכים הכתובים בשפה זרה, בין אם לצרכים אישיים ובין אם לצרכים עסקיים. אנו מסתמכים על נתונים, מחקרים, תחזיות ולעיתים חוות דעת שניתנות על ידי אנשי מקצוע מובילים בשפה אנגלית או בשפה זרה אחרת וכאשר אנו נדרשים לתרגם את המסמכים עלינו לשכור את שירותיו של מתורגמן או חברת תרגומים אשר ביכולתה לספק לנו תרגום של המסמך משפת המקור לשפה העברית באופן המדויק ביותר.

תרגום מסמך משפטיעד כמה חשוב להיצמד לשפת המקור?

החשיבות של תרגום עולה כאשר אנו מסתמכים על מסמך הכתוב בשפה זרה כעדות או כראייה בבית משפט. מסמך המתורגם משפה זרה לשם שימוש בבית המשפט חייב להיות מתורגם בצורה המדויקת ביותר, תרגום לבית המשפט דורש מהמתרגם להיצמד ככל האפשר לשפת המקור ולכן גם לשלוט בשפת המקור שכן ישנה חשיבות רבה לכל מילה ולכל ניואנס בשפת המקור. יתרה מכך כאשר אנו מתרגמים לשם הדוגמא מסמך בתרגום לבית המשפט שבו יש שימוש בשפה מקצועית על המתורגמן לשלוט בז'רגון המקצועי המתאים וכן בשפה משפטית כדי לספק לנו מסמך מדויק ככל הניתן שיש בכוחו לסייע לנו בבית המשפט.

היכולות הנדרשות לתרגום משפטי

תרגום הסכם, חוזה, תעודת לידה או כל מסמך הכתוב בשפה זרה עבור שימוש בבית המשפט חייב להיות מדויק וצמוד לשפת המקור עד לרמה של הפרטים הקטנים ביותר. מתרגמים משפטיים מחזיקים ביכולת להבין את השפה המשפטית ואת המונחים המשפטיים מחד ואת היכולת לתרגם משפת המקור מאידך ולכן מומלץ במקרה כזה לחברה המתמחה בתרגום משפטי של מסמכים משפטיים או בתרגום של מסמכים עבור שימוש בבית המשפט.

חברת תרגום מקצועית תעשה שימוש במתרגמים מתמחים בתחום זה, אשר לאחר תרגום המסמך יבצעו עוד מספר חזרות והגהות כדי לבחון שאכן המסמך נאמן ככל האפשר לשפת המקור, מבלי לפספס שום פרט או מילה שעלולות להכריע את הכף.

אלפא תרגומיםמתמחה בתרגום משפטי

אלפא תרגומים היא החברה המובילה בישראל למעלה משני עשורים. לחברה ניסיון עשיר של תרגומים משפטיים שהטו את הכף בבתי המשפט והיא עובדת עם עורכי דין, חברות ועסקים תוך כדי אספקת השירות המשפטי המהיר והמקצועי ביותר. החברה מעניקה שירות איכותי ומעניקה את המחיר ההוגן ביותר בהתייחס לעבודה הנדרשת ולכן היא המבוקשת בתחום התרגום המשפטי בישראל.

   

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*