מדבקות לרכב ככלי שיווקי

מדבקות לרכב ככלי שיווקי

ניתן להבחין בכבישי הארץ ברכבים רבים הנושאים עליהם מדבקות פרסומיות לעסקים. הסיבה לכך היא, שכל עסק או חברה יודעים שפרסום על גבי רכב הינו כלי שיווקי מעולה שמשרת היטב את המטרה של פרסום העסק והעלאת המודעות לקיומו.

דפוס דימונה הינה אחת החברות המובילות בתחום מדבקות לרכב.  החברה מספקת מיתוג לרכבים מסוגים שונים: מרכבים קטנים ועד לאוטובוסים ומשאיות.

היתרונות השיווקיים של מדבקות לרכב

מדבקות לרכב ככלי שיווקי משמשות כערוץ פרסום יעיל ביותר. הרכבים שעליהם מודפסות מדבקות פרסום נוסעים במקומות שונים בארץ  ומהווים כלי שיווקי נייד. תוך כדי תנועת הרכבים נוצרת חשיפה רבה שמעודדת פניות לקוחות לחברה.

שטח הפרסום שעל הרכבים הינו גדול ובולט. בעיצוב נכון ומקצועי אפקט הפרסום יכול להיות מרשים ואטרקטיבי ולספק מידע ממוקד על מגוון השירותים של העסק. אין ספק, שמדבקות לרכב ככלי שיווקי, הינו אמצעי יעיל במיוחד לשיווק ופרסום עם יתרונות, כגון חשיפה גבוהה ומתמשכת באזורים משתנים ועלויות פרסום נמוכות.

אתם, כבעלי עסק חייבים להסתכל על צי הרכבים שלכם כאל שטח פרסום נייד שלא ניתן להתעלם ממנו, המחזק ומגביר את מודעות קהלי היעד השונים ואת תשומת לבם לקיום המוצרים והשירותים שלכם.

מה ההבדל בין איש מכירות למדבקות לרכב ככלי שיווקי?

הכלי היעיל ביותר להגדלת מכירות טמון בכלים השיווקיים שבהם משתמש העסק. הכלי השיווקי של מדבקות לרכב עובד על העיקרון של – חשיפה גבוהה מגדילה את הסיכוי לעלייה במספר הלקוחות. ישנם עסקים רבים המעסיקים אנשי מכירות העובדים בשטח, מחלקים פליירים, עוברים מדלת לדלת או מתקשרים באופן פרטני ללקוחות. המדבקות לרכב ממלאות את תפקידו של איש המכירות, אולם עבורן יש צורך רק בהשקעה חד פעמית העושה את עבודת השטח בעצם נוכחותה על הרכב.  זהו חיסכון של כוח אדם, זמן וכסף רב לבעל העסק.

טיפים לבחירת מדבקות לרכב

בתהליך יצור המדבקות לרכב חשוב לשים לב ל:

עיצוב המדבקה– מומלץ לעצב את המדבקה בעזרת גרפיקאים מקצועיים המומחים בתחום זה. גרפיקאי מקצועי ומנוסה יתאים את המדבקה לסוג הרכב, ייעץ לכם באלו צבעים לבחור ומהם הסמלים המתאימים לייצוג העסק שלכם.

לבקש הדמיה ממוחשבת של המדבקה לפני הדפסתה – חשוב לראות כיצד תיראה המדבקה בפועל על הרכב לפני הדפסתה. כך ניתן להיות בטוחים שהעיצוב שבחרתם אכן לשביעות רצונכם. רק לאחר שתראו את התוצאה הסופית מומלץ לאשר את הדפסת המדבקות.

לא להתפשר על איכות ההדפסה – בדקו שההדפסה נעשית באמצעים מתקדמים תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים. איכות ההדפסה מבטיחה את אורך חיי המדבקה וחוסכת כסף בהמשך.

עמידות המדבקות – המדבקות לרכב חשופות לפגעי מזג האוויר ולזיהום האוויר. לכן, איכות הלמינציה שלהן חשובה ביותר ומבטיחה את עמידותן. בנוסף, חשוב לוודא שהמדבקות מצפות בהגנת UV מנזקי השמש. ללא הגנה זו המדבקות עלולות לדהות ולהתקלף תוך זמן קצר.

התקנה מקצועית – התקנה מקצועית פירושה שלא נוצרות בועות בין המדבקה לרכב, שהיא ממוקמת במקום המתאים ונראית ייצוגית ואיכותית.

אחריות על המדבקה – בית דפוס מקצועי ואמין מעניק אחריות על המדבקה ובמידה והיא ניזוקה מסיבה כלשהי, מתקלפת, או דוהה מחליף אותה.

בחירת בית דפוס– חשוב לבחור בית דפוס אמין, מקצועי ומומלץ שיעניק לעסק שירות אדיב ומקצועי וכן אחריות לטווח הארוך.

דפוס דימונה – בית הדפוס שלך להדפסת מדבקות לרכב

דפוס דימונה מציע שירות הדפסת מדבקות לרכבים פרטיים או מסחריים    מסוגים שונים. אנשי הגרפיקה של דפוס דימונה ילוו אתכם ביעוץ מקצועי החל משלב התכנון ועד לסיום תהליך ההדפסה. המוצרים של דפוס דימונה ידועים באיכות הדפסתם הגבוהה בשיטה דיגיטלית חדשנית וכמובן בשירות האדיב לשביעות הרצון המלאה של הלקוחות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*