מגשי אירוח: בואו לגלות איך אפשר לארח בסטייל יוקרתי!

מגשי אירוח: בואו לגלות איך אפשר לארח בסטייל יוקרתי!

מגשי אירוח הם אומנות קולינארית מיוחדת. הם משלבים טעמים מיוחדים ומשובחים ועיצוב מקורי ומפתה. מגשי אירוח מיועדים לכל אירוע, למסיבות משפחתיות, לאירועים עסקיים, לכנסים, לאירוע השקה ועוד. נגשתם מגשי אירוח לאורחים, כל אורח יוכל לבחור את סוג האוכל שהוא אוהב כי רק באמצעות המגשים אפשר לגוון ולהגיש מאכלים מסוגים שונים, כריכים, מגשי גבינות, מתוקים, מאפים, מגשי ירקות, פירות ועוד.

מגשי אירוח – לחגוג בסטייל ובדרך פחות שגרתית

מגשי אירוח משפיעים על האווירה באירוע. סגנון זה מתאים לאירועים קלילים, לאירועים בתנועה. באירועים רבים שבהם אנו יושבים מסביב לשולחן עם אותם אנשים ערב ארוך אנו מרגישים משועממים. אירוע בתנועה הוא אירוע אטרקטיבי, אירוע שבו האורחים עוברים מאורח לאורח, פוגשים מגוון גדול של אנשים, מנהלים שיחות מעניינות ואוכלים, באלגנטיות, בעמידה ותוך כדי הליכה.

מגשי אירוח הם מגשים עמוסים בכל טוב המעוצבים בצורה מעוררת התלהבות ותיאבון. את האוכל המעוצב אנחנו אוכלים פעמיים, בפעם הראשונה בלוטות הרוק מתחילות לעבוד כאשר הן רואות את האוכל ובפעם השנייה החיך נהנה כאשר אנו לועסים ובולעים. באירוע בסגנון הזה אך אורח לא יישאר רעב.

מגשי אירוח חוסכים כסף. אין צורך להגיש תפריט בן שלוש מנות גדולות כאשר בסוף הערב נשארות מנות מיותרות או שאריות רבות של אוכל. מספיק להציע מגוון של מאכלים המוגשים על המגש ובכמות קטנה יותר. בשיטה זו אפשר לחסוך גם את העלויות של המלצרים, אין בהם צורך, כל אורח ישמח לבחור בעצמו את האוכל שהוא אוהב וישרת את עצמו.

כל הסיבות שישכנעו גם אתכם להזמין מגשי אירוח

כאשר אתם מזמינים מגשים לאירוע משפחתי אתם לא צריכים לעבוד קשה. המגשים מגיעים ארוזים ומעוצבים, אתם צריכים רק לפתוח את האריזה, להניח על השולחן ובסוף האירוע להשליך את המגשים הריקים לאשפה. כך תוכלו ליהנות מהאירוע שלכם, להגיע רעננים ויפים ולהתמסר לאורחים.

מגשי אירוח מאפשרים לכם להציע לאורחים מגוון גדול של סוגי מאכלים. תוכלו לשלב בין מגשי גבינות, מגשי ירקות, כריכים מקוריים וטעימים, פשטידות, סושי או קינוחים מרשימים. כל אורח יוכל לבחור את סוג האוכל שהוא אוהב וליהנות ממנו, אפילו טבעונים וצמחוניים.

האירוע שלכם יהיה מעניין. האורחים ייהנו לפגוש אנשים מעניינים, הם לא יאלצו להסתפק רק באותם אנשים מסביב לשולחן כמו באירועים אחרים, הם ייהנו מהאוכל, יוכלו לטעום ממגוון מאכלים וסוגים ולשלב שיחה מעניינת עם אוכל טעים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*