מגשימים חלומות עם סוכנות אימג'

מגשימים חלומות עם סוכנות אימג'

תמיד הרגשתם ש"יש לכם את זה" וחלמתם שיכירו אתכם. הבעיה היא שלא תמיד זה מספיק. בישראל יש מספר לא מבוטל של כשרונות, ואדם המעוניין לפרוץ – לא משנה עד כמה הוא מוכשר או נאה – ניצב בפני תחרות לא פשוטה. אתם זקוקים לסיוע של סוכנות שתיקח אתכם תחת חסותכם, תדאג לכם ותייצג אתכם.

זה הרגע להציג בפניכם את סוכנות אימג', מהבולטות והגדולות בישראל בתחום, ואת המענה המקיף כל כך שהיא עשויה לספק עבורכם.

מאפייני הכוכבות במאה ה-21

בשנים עברו, אנשים שפנו לסוכנות דוגמנות היו יכולים להסתפק במראה חיצוני מרשים. כיום הדרישות עלו. בהרבה מאוד מקרים מחפשים את ה"טאלנטים", אנשים שמגלמים מספר כישורים במקביל. כאלו שיספקו את הערך המוסף שהציבור הישראלי מחפש כיום בנרות וימשכו אליהם תשומת לב חיובית, מהסיבות הנכונות כמובן.

כך למשל בשנים האחרונות עלה הביקוש למשפיעני רשת וצעירים בעלי נוכחות משמעותית ברשתות החברתיות, בין אם פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק וכדומה – הם בהחלט יכולים להיות כוכבי המחר. דוגמאות נוספות הם דוגמנים המשלבים כישורי שירה או משחק, כמו גם דוגמנים החורגים מנוסחאות היופי המיושנות: צעירים וצעירות כבדי משקל, בעלי מצב בריאותי מוגדר (מחלות עור, תסמונת דאון) וכן הלאה.

המסע שלכם מתחיל כאן

אחד היתרונות המובהקים של סוכנות אימג' הוא בקשרים הענפים שהיא פיתחה עם גופים שונים בתעשייה ומותגים במרוצת השנים. עובדה זו מקלה על מציאת תפקידים וקמפיינים למיוצגי הסוכנות, כך שהם יכולים למצוא את מקומם בתעשייה התחרותית כל כך בישראל.

בסוכנות מלווים את המיוצגים לכל אורך הדרך, החל מהלמידה ועד למיתוג שלהם כ"כוכבים", ומעניקים ייעוץ והדרכה בכל סוגיה רלוונטית.

הרבה יותר מאשר סוכנות דוגמנות

בסוכנות אימג' מספקים את מעטפת השירותים הרחבה ביותר שאפשר לצפות לה – כך שכל מיוצג יוכל למצוא את הפתרונות המתאימים לו כמו כפפה ליד. החברה יוזמת במידת הצורך הפקות מקצועיות, עובר מותגים בסדר גודל שונים בכל התחומים: אופנה, קוסמטיקה, תרבות פנאי ועוד. היא לוקחת על עצמה היבטים של תוכן, בימוי, צילום, עריכה שגם ליהוק של דוגמנים.ות, שחקנים.ות, פרנזטורים.ות וכן הלאה.

בנוסף לכך ניתן לעבור בסוכנות כמה קורסים חיוניים, הרלוונטיים מאוד לעולם הזוהר של היום. קורס המשחק של סוכנות אימג' מקנה את היסודות לעבודה מול מצלמה, והוא מועבר על ידי שחקנים ובכירים בתעשייה. קורס ריאליטי מעניק למשתתפים את ההכשרה שתגדיל את הסיכויים שהם יתקבלו לתוכניות הריאליטי הבולטות בישראל ויעברו בהצלחה את האודישנים. בנוסף תוכלו להירשם לקורס רשת, המעניק את כל הכלים להפוך לכוכבי רשת מן המניין בישראל (ולעיתים אפילו בעולם).

בסוכנות אימג' מספרים בגאווה שהם מחפשים תמיד פנים חדשות, כך שאתם מוזמנים לפנות לסוכנות בכל שאלה. מי יודע, אולי כאן בדיוק החלום שלכם יתחיל להתגשם?

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*