מבצע משולב באתרי בניה באשדוד

מבצע משולב באתרי בניה באשדוד

אנשי השיטור העירוני אשדוד ממשיכים לקיים שגרת פעילות אכיפתית והפעם, יחד עם אנשי משרד העבודה, פשטו על אתרי בניה, ערכו ביקורות יזומות ובדיקת אישורי עבודה ושהיה לקבלנים, מנהלים ולעובדים בשטח. מבצע משולב באתרי בניה.ביום רביעי האחרון פשטו צוותי עבודה משותפים של השיטור העירוני ואנשי משרד העבודה, על אתרי בניה בעיר על מנת לוודא כי הם פועלים בהתאם לחוקי הבטיחות ובכפוף להיתרים ואישורי עבודה כחוק. במהלך המבצע וביצוע הביקורות נמצאו ליקויי בטיחות במספר אתרי בניה, מה שהביא לצווי סגירה מידיים או צווים להפסקת עבודה עד לתיקון הליקויים.

מהשיטור העירוני נמסרו הנתונים הבאים:

  • באתר בניה ברובע א', בעקבות ליקויי בטיחות בנושא חשמל וגידור המבנה, הוצא איסור שימוש והפסקת עבודה עד טיפול הליקויים.
  • באתר בניה ברובע ג' הוצא צו סגירה מיידי לאתר בניה, עקב ליקויי בטיחות המהווים סכנה ממשית לחיי אדם.
  • ברובע ד' נמצאו ליקויים בשני אתרי בניה. לראשון הוצא צו סגירה מיידי עקב ליקויי בטיחות רבים המהווים סכנה לחיי אדם, וקנס כספי של עשרות אלפי שקלים. לשני, בגין ליקויי בטיחות שהתגלו בפיגומים, הוצא צו הפסקת עבודה עד לתיקון הליקויים.
  • ברובע ו' נמצאו ליקויים בשני אתרי בניה. בראשון נמצאו ליקויים בפיגומים ובגידור האתר והוצא צו איסור שימוש והפסקת עבודה עד תיקון הליקויים. בשני הוצא צו סגירה מיידי לאתר הבניה בגין ליקויי בטיחות רבים המהווים סכנה לחיי אדם.

כמו כן נערכו בדיקות של עובדים באתרי הבניה. "בדקנו כ-90 תושבים מהשטחים ומתוכם אותרו 5 שב"חים ללא אישורי שהייה, אשר עוכבו לחקירה ולאחריה גורשו" אומרים אנשי השיטור ומציינים כי בין הנבדקים נמצא גם תושב אחד חב מעצר של ההוצאה לפועל, והוא עוכב לתחנה.

בתוך כך אנשי השיטור ממשיכים גם בפעילות השוטפת ובמהלך המבצע בוצעה גם פעילות תנועה בדגש על כלי רכב כבדים. במבצע זה אותרו 5 כלי רכב באיסור שימוש, 5 כלי רכב עם ליקויים מכניים ורכב אחד עם רישיון שפג תוקפו. לכולם ניתנו דוחות ולחסר הרישיון בתוקף נמסרה הזמנה לדין.

דוד בן שטרית ומתן, מפקדי השיטור העירוני, משבחם את עובדי השיטור ומברכים על שיתופי הפעולה עם גורמים ממשלתיים לביצוע אכיפה בתחומי השיפוט העירוני. "נושא הבטיחות והשמירה על החיים עומדים בראש סדר העדיפות והם עולים בקנה אחד עם הרצון לשמור על הסדר והביטחון האישי בכל רחבי העיר" אומרים השניים ומבטיחים כי מבצעים כאלה ימשיכו להתקיים כל הזמן ובכל מקום בעיר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*