מבצע המלביש שיצא משליטה

מבצע המלביש שיצא משליטה

סערת מבצע ההלבשה שקיים ארגון ויצ״ו יצא משליטה והכוונה הטובה הפכה למטרד. הביגודית של ויצ״ו ברחוב יאיר באשדוד היא מותג העומד בפני עצמו מספר רב של שנים. מידי פעם יוצאים בויצ״ו במבצע איסוף בגדים מרוכז למרות הטיפטוף הקבוע של נשמות אשדודיות טובות שתורמות כל השנה. במשך השנה מניחים אשדודים טובים שקיות במפתן מרכז ויצ״ו והמתנדבים ממיינים לביגודית, הכל נעשה בלב חם וללא בעיות מיוחדות.

במבצע האיסוף של ויצ״ו השנה משהו אחר קרה, הרחבה הוצפה בכמויות ענק והשליטה על האירוע יצאה משליטה. אירית אסרף – יו״ר ויצ״ו פנתה לעיריית אשדוד בבקשה לעזור בפינוי וויסות הכמות. בעיריית אשדוד נענו לקריאה ולמרות עומסי פסח הגיעה משאית ופינתה את הכל למתחם המשתלה העירונית עד אחרי החג.

בתום החג, יעבור האוסף מיון והשאר יתפנה לטובת מיחזור.

 

מערום הבגדים לאחר הפינוי למשתלה

 

תגובת ויצ״ו:

ויצו ישראל מפעילה מאז 1950 את רשת חנויות יד השנייה הגדולה בישראל – "הביגודית". זוהי רשת חברתית בפריסה ארצית על פני 45 חנויות מקריית שמונה ועד אילת, המופעלת בעזרתן של כ- 1,000 מתנדבות בסניפי ויצו, שמפעילות את הביגודיות במסירות, בנאמנות ובמחויבות למטרה הנעלה – כל הכנסות הביגודית מיועדות לנשים, נערות וילדים הנמצאים במעגל האלימות והרווחה.

כמו כן, אנשים המגיעים אלינו מהרווחה מקבלים פריטים ללא תשלום עבור כל אחד מבני המשפחה.
כל התרומות המגיעות אלינו ממוינות בקפידה ע"י המתנדבות, התרומות הראויות עוברות למכירה במחירים חברתיים לקהל הרחב ואילו אלה שאינם ראויים לשימוש חוזר מועברים למחזור, במטרה לגייס כספים נוספים לפעילויות בסניפים.

ויצו מחויבת לשמירה על הסביבה ולכן פנינו לעיריית אשדוד בבקשה לסייע באיסוף הבגדים שהונחו מחוץ לביגודית ושאינם ראויים לשימוש. התרומות הללו נאספו על ידי העירייה ואוחסנו על ידה במתחם מגודר. לאחר החג הן תועברנה למחזור

יצוין כי עוד לפני החג פנינו לציבור הרחב וביקשנו שלא להביא תרומות עד לאחר החג בשל העומס בתרומות. נבקש לנצל במה זו ולקרוא לציבור להמשיך לתרום ולהביא את התרומות בשעות הפעילות של הביגודית, כמו כן ניתן לשים את התרומות במכולה המיועדת לכך ולא מחוצה לה כדי למנוע מפגע תברואתי ומקרי ביזה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*