מבחר אטרקציות במרכז ליהנות יחד עם הילדים

מבחר אטרקציות במרכז ליהנות יחד עם הילדים

החורף עושה את ימיו האחרונים ופורטל קרמל מביא לכם מגוון אטרקציות במרכז, לבילוי משפחתי עם הילדים.

בעוד שדרום הארץ נהנה ממוניטין של טבע מדברי ושלווה, וצפון הארץ מתגאה במרחבים ירוקים ומעיינות, גם במרכז הארץ ניתן למצוא שכיות חמדה ירוקות בטבע, מים זורמים ומגוון אטרקציות לבילוי שבת משפחתית מיוחדות ומהנות.

נחל אלכסנדר– אם הילדים כבר בגיל בו הם צועדים לבדם, גם אם אינכם שייכים למשפחות מיטיבי הלכת, תוכלו ליהנות מאחד המסלולים הטבעיים היפים בישראל, השוכן בלב עמק חפר. נחל אלכסנדר זורם לאורכו של המסלול, לצד פריחה מרהיבה, צמחי נחל המקיפים אותו ועד לשפך הנחל אל חוף הים. כחלק מן המסלול תמצאו גם את חורבת סמארה- חורבה עתיקה ששימשה בעבר כתחנת המשטרה העות'ומאנית. הילדים יוכלו לטפס למרום החורבה ולהשקיף ממנה על הנוף המקומי. מעל גשרי העץ ניתן לצפות בצבים הרכים החיים בנחל.

קיסריה העתיקה- העיר העתיקה בקיסריה שימרה את חומותיו של המלך הורדוס לצד לא מעט אתרים היסטוריים, וזאת לצד טיילת חדישה הצופה אל הים ואל חומות העיר. בטיול בקיסריה העתיקה תוכלו להיחשף ליצירות הפסיפס המרתקות המציגות את בעלי החיים המקומיים והתרבות של העיר, לצד טיפוס על הגבעות לצד החומות והקשתות המרהיבות וביקור בנמל המקומי.

פארק אקו חדרה– פארק אקו חדרה הוא פארק עירוני ומאובזר בלב העיר חדרה, הנשען על עקרונות הסביבה הירוקה והאקולוגיה. במקום אגם מרהיב, שבילי הליכה החוצים מרחבים ירוקים וגינות מטופחות, משטחי דשא רחבי היקף לפיקניק, משחק ובילוי משפחתי ומתקנים אתגריים לכל הגילאים.

נמל יפו– נמל יפו הוא אחד הנמלים העתיקים בעולם, אשר זכה לשימור אותנטי. כניסה לאזור הנמל פורשת תמונת נוף ייחודית המשלבת בין תכול עמוק של המים, הסירות והספינות העוגנות במקום והאדריכלות העתיקה הייחודית למקום. בנמל ניתן להסתובב עם הילדים, לחטוף מאכל ומשקה במאפיות והדוכנים המקומיים או באחת המסעדות השוכנות על קו המים, ליהנות משיט קצר, טיפוס על המגדלור העתיק, סיור מודרך באתרים ההיסטוריים ושפע של גלריות ואומנות.

פארק האי- עזריאלי- בראש מגדלי עזריאלי שוכן גן עדן לילדים, המשלב פארק שעשועים עם פארק מים. הפארק שוכן תחת כיפת השמיים, מרווח מאוד ומשקיף על העיר תל אביב כולה. בפארק עשרות מתקני אקסטרים ומתקני שעשועים בהתאמה לכל הגילאים, טרמפולינות, גשר חבלים, קיר טיפוס, אופנועים ממונעים, סירת פיראטים, מגלשות מים ואטרקציות נוספות. במקום גם פינת ישיבה ומנוחה להורים.

הספארי– גן החיות הפתוח הספארי מצוי בלב רמת גן, מהווה בית למאות זנים שונים של חיות, אשר מרביתן חיות במרחב טבעי ופראי. המבקרים מגיעים ברכב פרטי ומסיירים בגן בין החיות, תוך הקפדה על כללי הזהירות. בחלקים של הפארק ניתן לטייל רגלית וליהנות ממרחבים ירוקים וחיות אקזוטיות מרחבי העולם.

לקבלת מידע נוסף על אטרקציות במרכז ובכל רחבי הארץ הכנסו לפורטל קרמל: https://www.karamel.co.il/

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*