מאמץ משולב לעצירת ההדבקה

מאמץ משולב לעצירת ההדבקה

עיריית אשדוד שבה לפעול תחת הנחיות 'תו ירוק' והחל מיום רביעי הקרוב לא תהיה קבלת  קהל בעירייה. שירותים יינתנו באמצעות טלפון, מיילים או שיחת זום, וישיבות העירייה יתנהלו בריחוק או באמצעות זום. במתחם הבדיקות רושמים עלייה משמעותית במספר הנבדקים ובעירייה קוראים לציבור: לכו להתחסן. יחד נעצור את ההדבקה.

אשדוד רושמת עלייה במספר חולי הקורונה ואוטוטו היא הופכת להיות כתומה. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי מזהיר מפני גל הדבקה נרחב ומפציר במי שטרם התחסן שימהר להתחסן ולשמור על בריאותו. בפוסט שהעלה אתמול הוא מציין את העלייה המואצת בתחלואה, מה שמחייב את כולם לנקוט במשנה זהירות, והודיע על הנחייתו ליחידות העירייה והחברות העירוניות "לבטל כל טקס והתכנסות מתוכננים עד להודעה חדשה, ולעבור לישיבות בזום ככל הניתן".

במתחם הבדיקות העירוני הסמוך למשכן לאומנויות הבמה, נרשמה עליה גדולה מאוד במספר הנבדקים. בשבוע שעבר נבדקו 19,441 נבדקים, כאשר בכל יום נרשמה עוד עליה, ובמוצא"ש נרשם שיא שבועי של 3,713 נבדקים. אתמול, יום ראשון בשבוע חדש, התבצעו כבר 5,313 בדיקות! המתחם, שלא פסק כמעט בכל תקופת הקורונה, ימשיך לפעול ככל שיידרש גם בימים אלה, והוא מציע בדיקות לחברי כל הקופות במסלול רגלי ומסלול רכבי, ללא צורך בהפניה.

ערים רבות הוכרזו אתמול כערים אדומות ונראה כי המגמה הארצית לא תפסח עלינו. בעירייה מזהירים ממגמת ההדבקה ונתוני התחלואה אשר מראים כי העיר תיצבע כתום כבר השבוע. "מגמה זו מחייבת את כולנו לנקוט בכל האמצעים על מנת לבלום את קצב ההדבקה, מה שמביא אותנו לחדש את המאמץ העירוני לעידוד התחסנות בקרב כל קבוצות הגיל" הם אומרים.

ראש העיר מחדד את המסר ומדגיש כי "רק חיסון יבטיח שנצא במהרה גם מהגל הנוכחי". בתוך כך הוא מפציר ב"כל מי שטרם התחסנו או חיסנו את ילדיהם, עשו זאת עכשיו, אל תחכו שיהיה מאוחר מדי. הקורונה מסכנת חיים!" כמו כן, הוא פנה לתושבים בבקשה "הימנעו ככל הניתן ממפגשים המוניים והקפידו על מסכות. הוכחנו כבר בגלים הקודמים שאחריות אישית וקהילתית בשילוב החיסון, הם הדרך לנצח את הווריאנטים השונים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*