מאמנת אישית לילדים

מאמנת אישית לילדים

תופעת האימון האישי הופכת לנפוצה ומתפשטת בכל העולם וכך גם במדינת ישראל. לאור ההצלחה והפופולריות של האימון האישי, פותחו אימונים מיוחדים המתאימים במיוחד גם לאוכלוסייה והלקוחות העדינים ביותר שהינם הילדים. מאמנת אישית לילדים הינה בעלת ההסמכה, הידע, הניסיון והכישורים לטפל בילדים ולסייע להם לפתור מגוון בעיות וסוגיות וזאת תוך שיתוף פעולה עם ההורים. המטרה של האימון האישי לילדים הינו לקדם אותם מבחינה התפתחותית, לסייע להם להתגבר על קשיים ומצוקות ובכך לסייע להם במגוון תחומי החיים. האימון האישי תופס תאוצה במדינת ישראל וכיום יש לו דריסת רגל בכל מסגרת ובכל תחומי החיים, כאשר ההתפתחות הצעירה ביותר הינה אימון אישי לילדים.

החשיבות, היתרונות והתרומה של אימון אישי לילדים

קואוצ'ינג הינו תחום אימון של יחידים או קבוצות במגוון תחומים: קריירה, זוגיות ומערכות יחסים, אימון עסקי, העצמה אישית ועוד. מאמנת אישית לילדים משלבת בין שיטות הדרכה והנחיה שונות בהתאמה לצרכים ולמטרות של הלקוח. כל שיטה מותאמת להשגת יעד מסוים או לשיפר יכולות ומיומנויות מסוימות. בזכות ההתקדמות וההתפתחות בעולם הקואוצ'ינג ובשיטות האימון האישי, ישנם אימונים יעילים המותאמים באופן מיוחד וספציפי לילדים ולבני נוער. מאמנת אישית בעלת ניסיון והכשרה לעבודה עם ילדים, מבינה היטב לליבם של הילדים ומסוגלת להבין את נפשם העדינה. הבסיס לאימון האישי עם ילדים הינו ההבנה כי ילדים בגיל צעיר מהווים מראה של הוריהם ומשקפים תכונות והרגלים שלהם. מכאן, שאימון אישי לילדים חייב להתבצע בתיאום עם ההורים וזאת לאחר היכרות מעמיקה עמם. מאמנת אישית לילדים מכירה היטב את עולם התוכן של הילדים ובני הנוער ומבינה היטב את שפתם.

הקניית כישורי חיים, הסרת חסמים ושיפור יכולות בדרך להתפתחות וצמיחה

האימון האישי לילדים צעירים שם דגש על לימוד והקניית כישורי חיים, ארגון הזמן, הקניית הרגלים נכונים, כיצד לגשת לאנשים, כיצד להסביר ולבטא את עצמם בצורה ברורה ונכונה ועוד. האימון האישי שונה מהלימוד והחינוך בבית הספר בהם ניתן דגש על השגת ציונים גבוהים ומתמקד בהטמעת הרגלים, כלים וכישורים כיצד לשוחח עם הוריהם וחבריהם ולהסביר את עצמם. יכולות אלה הינן חשובות ותורמות לילד מבחינה התפתחותית וזאת באמצעות שיפור היכולת שלו לתקשר ולקיים אינטראקציה עם הוריו, חבריו והסביבה. האימון האישי נועד להשיג מטרות שונות, לחזק הצלחות ולסייע לילד להגשים חלומות. מאמנת אישית לילדים הינה בעלת המומחיות להדגיש לילד מהן נקודות החוזקה שלו ותכונותיו הטובות ומהם ההרגלים שמכשילים אותו ונקודות החולשה והתורפה שלו. ההבנה של הילד לגבי מה יעזור לו להתקדם ולצמוח ומה מחליש ומעכב אותו יוצרת תשתית ובסיס יציבים להתפתחות ולצמיחה. האימון האישי מתמקד בחיזוק הביטחון והדימוי העצמי של הילד ובתהליכי העצמה וכן במתן פתרונות לבעיות רגשיות ולצרכים שגרתיים.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*