לתפארת העיר אשדוד

לתפארת העיר אשדוד

התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד נבחרה להשתתף בטקס הדלקת המשואות לכבוד 70 שנה למדינת ישראל. באירוע שעתיד להיות הגדול והמרשים ביותר עד היום.

ראש העיר דר' יחיאל לסרי קיבל בשמחה וגאווה את ההודעה על השתתפותה של התזמורת: "בשורה משמחת לתזמורת האנדלוסית וגאווה גדולה לעיר אשדוד, לקחת חלק באירוע החגיגי הפותח את חגיגות ה-70 למדינת ישראל, ולייצג את תרומתה לעושר התרבותי בחברה הישראלית".

התזמורת האנדלוסית תופיע בהרכב מיוחד של 70 נגנים, הרכב המסמל את שנותיה של המדינה ויתרום את צלילי התזמורת האנדלוסית לאירוע רב רושם ומיוחד. באירוע ישתתפו כ- 1500 משתתפים, בהם: האמנים שרית חדד, חיים משה, התקווה 6, מיקי גבריאלוב, ישי לוי אורנה ומשה דץ, אמיר דדון והמועמדת הטריה לאירוויזיון נטע ברזילי. את התכנית האמנותית ילוו 150 נגנים, 400 חברי מקהלה, 350 רקדנים.

וכדברי שרת התרבות מירי רגב: "אירוע המציג עושר תרבותי, מזרח ומערב יחד. חגיגה גדולה שעושה כבוד לרוח התרבות הישראלית".

האירוע – אשר יועבר בשידור חי לכל רחבי העולם – דורש עבודת הכנה מיוחדת וקפדנית הכוללת חזרות גנרליות בפני קהל. צוות התזמורת בהפקת שמוליק נהון כבר נערך ימים רבים לאירוע בהתרגשות וגאווה. התזמורת האנדלוסית בהרכבה הגדול והמיוחד תשתתף במהלך כל האירוע יחד עם תזמורת צה"ל וסימפונט רעננה וזאת בניצוחה של סיון אלבו בן חור.

מפיקי האירוע מבטיחים אירוע מרשים במיוחד עם אפקטים ופירוטכניקה בשילוב מוסיקה ורחפנים. לטקס צפוי להגיע קהל של יותר מ-6500 בני אדם. כמעט פי שניים מטקסי הדלקת המשואות הרגילים.

הטקס שמופק על ידי מרכז ההסברה יתקיים ביום רביעי 18 לאפריל ויפתח בשעה 19:47.

צילום: רפי דלויה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*