לקנות רכב מבלי לכתת רגליים

לקנות רכב מבלי לכתת רגליים

קניית רכב חדש יותר היא משימה מורכבת, בטח אם אתם מחפשים מכונית טובה במחיר משתלם עד כמה שאפשר, וגם חלוקת תשלומים נוחה. החדשות הטובות הן שיש דרך די פשוטה לעשות את זה, ולא, דווקא אין לנו חדשות רעות.

למצוא רכב לבד – רק אם יש לכם זמן

אם נודה באמת, חיפוש עצמאי של רכב חדש יותר הוא תהליך מפרך, כזה שמורכב מחיפוש אינסופי של מודעות בכל אתר מכירות אפשרי, בקבוצות פייסבוק וגם דרך חברים. המשימה הזו לא רק תגבה מכם זמן יקר, היא גם עשויה להוביל לתוצאה לא מאוד אידאלית. כך אפשר לבחור במכונית שנראית לא רע על הנייר אבל מגיעה מהר מאוד למוסך (וזמן לא רב לאחר מכן גם לביקור שני). אם המטרה היא להימנע מהפתעות וגם לחסוך זמן, קניית רכב יד שניה מחברת ליסינג הוא כנראה פתרון אידאלי עבורכם.

חיסכון בזמן

הסיבה המרכזית לכך שקניית רכב מחברת ליסינג היא אידאלית היא שהיא מתמודדת עם החסרונות של הרכישה העצמאית. קודם כל, משום שאתם לא צריכים לחפש ולחטט באתרי מכירות ובקבוצות פייסבוק. בחברת הליסינג תמצאו מאגר גדול של מכוניות למכירה, חלקם חדשים לחלוטין, אחרים קצת יותר ותיקים על הכביש. תוכלו לראות את הרכבים בעצמכם, להתייעץ, לשאול, לקרוא ולקבל החלטה מושכלת. שנית, וחשוב לא פחות מכך, גם רכבים יד שניה תמיד יעברו שורה של בדיקות ותיקונים כדי להבטיח רכב איכותי יותר. בקיצור, אתם לא צריכים להסתובב ברשת כדי לחפש מודעות, וגם לא לארוב למכוניות עם שלטי "מוכרים אותי" בכביש.

איך תשלמו?

הנה עוד יתרון חשוב שאפשר (וראוי) לציין לטובת קניה מחברת ליסינג – פריסת התשלומים. רכישה עצמאית היא טובה אם יש לכם סכום כסף גדול בחשבון הבנק, ואתם גם יכולים למשוך אותו ולהעניק אותו למוכר שלכם במזומן. הבעיה היא שלרובנו אין כמה עשרות אלפי שקלים בחשבון הבנק, ואנחנו גם לא ממש רוצים לפתוח תכניות חיסכון לטובת הרכישה הזו. כאן נכנסים לתמונה כמה פתרונות מימון יצירתיים וטובים. הפתרונות האלה מאפשרים לכם לקבל מימון מלא או חלקי (כל אחד ודרכו שלו), ולהחזיר מדי חודש סכום קבוע. אז מה תעדיפו – לשבור קופת חיסכון או לשלם מקדמה קטנה ולהשלים את שאר הסכום בתוך שנתיים או שלוש?

גם רכבי עבודה

הכללים שהזכרנו כאן תקפים לא רק למכוניות פרטיות, כמובן. אם אתם מתכוונים לקנות רכב מסחרי ואפילו משאית, גם רכבים כאלה תוכלו למצוא בחלק מחברות הליסינג. במילים אחרות, בין אם אתם מחפשים פתרון יעיל לעסק או כלי רכב נוח לכל המשפחה, אפשר לחסוך זמן וכסף, וגם אנרגיות וכאבי ראש, ולוותר על הקנייה העצמאית.

המאמר באדיבות חברת גלי ליסינג המציעה מגוון פתרונות בתחום הרכב.

קרדיט לתמונה: פוטוליה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*