לפני שקובעים אולם אירועים: באיזה עונה להתחתן?

לפני שקובעים אולם אירועים: באיזה עונה להתחתן?

חתונת קיץ על החוף (אבל עם תועפות לחות) או חתונת סתיו רומנטית (אך עם צ'אנס לגשם)? אביב, סתיו, קיץ או חורף – מה העונה הטובה ביותר לעריכת חתונה?

הצעד הראשון בהפקת חתונה, ישר אחרי הצעת הנישואין ולפני שפונים לרשת לחיפוש אולמות אירועים במרכז הארץ, הוא לחשוב על המועד המתאים. לא חייבים לדייק לרמת התאריך המדויק וליום מסוים: למעשה עדיף להיות גמישים יותר כדי שיהיו לכם יותר אפשרויות לתפוס את אותו אולם או גן אירועים שעליו תחליטו. אבל כדאי להחליט לגבי החודש בשנה בו תיערך החתונה, או לפחות מהי העונה המבוקשת (ואם יש לכם דרישות ספציפיות לגבי היום בשבוע בו תיערך החתונה, למשל אם חשבתם על חתונה בשישי בצהריים), ועם המידע הזה אתם יכולים להתחיל בחיפוש אחר אולם או גן אירועים מומלצים בנס ציונה והשפלה למשל.

כדי לסייע לכם בהחלטה, הנה קצת על העונות השונות לחתונה, יתרונותיהם וחסרונותיהם. ואם אתם עדיין, גם בסוף הקריאה, לא יודעים מה להחליט? תתחילו בחיפוש אחר מקום לחתונה, ואולי הוא ייתן לכם את ההשראה הנכונה – למשל גן אירועים בראשון לציון שאי אפשר לא לדמיין אותו מלבלב בפריחת אביב, או אולם אירועים במודיעין עם לוק דרמטי ומחירי יוקרה שיתאימו יותר בעונה הפחות לחוצה של החורף.

חתונת קיץ

הקיץ היא עונה מבוקשת לחתונות ובכלל – לטיולים בארץ ובחו"ל, לפסטיבלים ולאירועים, ובוודאי עבור חתונות קיץ שנערכות בחוף ים או בכל מקום עם מים מרעננים, והוא מביא איתו הרגשה של חופש וכיף. זהו יתרון וגם חיסרון, היות ואם אתם מתעקשים על מקום ספציפי מאוד, כמו אולם חתונות בבת ים שאינכם מוכנים לוותר עליו ויהי מה, ייתכן שתתקשו לאתר בלו"ז שלו תאריך פנוי, ובטח לא ברגע האחרון. גם רבים מהספקים עמוסים בעבודה בקיץ, מהמאפרת ועד לצלם האירועים, ובאוגוסט אפילו חלק מהאורחים עשויים להיות בלתי זמינים בעקבות חופשה בחו"ל.

חתונות קיץ גם עלולות לסבול משרב בלתי נעים ולחות מרגיזה – אך כמובן שאת אלו אפשר לבחור אם במקום גן אירועים פתוח תבחרו אולם אירועים לחתונת קיץ, עם מיזוג אוויר.

חתונת אביב

באביב מתחילה עונת החתונות וכל מקום לחתונות, מגן אירועים באשדוד ועד מתחם אולם וגן אירועים וחתונות מומלץ בראשון לציון, שממלא בקלות את הלו"ז בדרך כלל. שוב, גם פה הביקוש קיים בגלל יתרונות העונה (חם אבל לא שרבי, גני אירועים במרכז מלבלבים במיוחד בזכות עונת הפריחה והלבלוב, באביב האורחים פנויים יותר מבקיץ וכו'), אבל עלול להוות גם חיסרון במציאת המקום והספקים המבוקשים.

חתונת סתיו

מצד אחד, עונה סופר רומנטית ונדירה במחוזותינו, ומצד שני, ממש חמקמקה. מזג האוויר מאוד לא צפוי, במיוחד למתחתנים בחוץ, למשל גן אירועים לחתונת שישי בצהריים – יכול להיות חום אימים ויכול להיות גשום. גם חגי תשרי נופלים באמצע ומדללים את התאריכים האפשריים (ושולחים רבים מהאורחים לעשות גשר של חופש בחו"ל). ועדיין – זול יותר מבקיץ ובאביב, במיוחד אחרי החגים (עבור חתונה באוקטובר או חתונה בנובמבר).

חתונת חורף

חתונות חורף הן פחות פופולריות, בגלל הפחד הישראלי מקור ומגשם, אבל כמו עם בעיית החום והלחות בקיץ גם באלו אפשר לטפל על ידי בחירה בקיום חתונה דווקא בתוך אולם אירועים סגור ומחומם. המחירים זולים יותר, יש תאריכים רבים יותר הפנויים עבור חתונה בדצמבר או חתונה בפברואר, וגם הספקים והאורחים זמינים יותר בהיעדר תחרות מצד עוד שלל מתחתנים על זמנם הפנוי.

המאמר באדיבות מידע של מתחם VIA ויה: http://www.via-events.co.il/events_hall_rishon_lezion

בית לאירועים בלב הפרדסים – המקום הנכון לאירוע יוקרה מושלם. אם חיפשתם ולא מצאתם מקום להתחתן בו, אתם מוזמנים להגיע אל VIA ויה ולהתרשם לטובה. שילוב של שירות, לוקשיין, עיצוב וקולינריה ברמת פרימיום.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*