לפני שמתחילים: כך תמצאו חברת ניסור בטון

לפני שמתחילים: כך תמצאו חברת ניסור בטון

עבודות ניסור בטון מכל סוג הן עבודה מסוכנת, מורכבת וקשה, שצריכה להתבצע אך ורק על ידי אנשי מקצוע מיומנים ובמכשור המתאים. איך תבחרו חברת ניסור בטון מומלצת ואיכותית?

זקוקים לשירותי ניסור קירות בטון, חיתוך רצפת בטון, פתיחת פתח בקירות הבטון של הממ"ד, ניסור פיר למעלית, הפרדת מבנים, ניסור כבישים ומדרכות, וכל עבודת ניסור בטון אחרת? אם כך יש כמה פעולות שתידרשו לבצע כדי להוציא לפועל את תוכניותיכם – החל מקבלת אישור קונסטרוקטור וכלה בהכנת השטח לביצוע העבודה. ובין שתי פעולות אלו יש אחת חשובה במיוחד: מציאת חברת ניסור בטון מומלצת לביצוע העבודה.

יש בארץ כמה וכמה חברות ניסור בטון ביהלום, כמו גם עבודות קידוח בטון בכוס יהלום, והבחירה בחברה רצינית, מקצועית ומנוסה היא חיונית – חיתוך בטון, שהוא חומר קשוח במיוחד, הוא לא כמו עבודות חיתון בטון סטנדרטיות או עבודות קבלן פשוטות: זו עבודה מאוד מאתגרת ומורכבת, שכדי לבצע אותה ללא גרימת נזק ליתרת המבנה ובצורה טובה צריך גם ניסיון, גם מכשור כבד מיוחד במינו, וגם אישורים מתאימים.

להלן כמה קריטריונים שכדאי לבדוק בעודכם מחפשים חברת ניסור בטון ביהלום מומלצת לביצוע עבודה מקצועית בתחום, מעבר, כמובן, לנושא המחיר:

ניסיון בתחום והמלצות

אל תסתפקו רק במניין שנים – היכנסו לעובי הקורה ובדקו: איזה סוג פרויקטים החברה עושה? האם יש לה ניסיון בסוג העבודה הדרוש לכם? האם היא ערוכה לביצוע פרויקטים גדולים, המחייבים פרישה של כמה צוותים במקביל? מי הוא קהל לקוחותיה של החברה? כדאי גם לחפש המלצות מלקוחות עבר.

בטיחות וביטוח

בעבודות מסוכנות במכשור כבד כמו עבודות ניסור בטון וקידוח בטון, חשוב מאוד להיות מכוסים ולהתנהל בהקפדה רבה על נושא הבטיחות בעבודה. בדקו שלחברה יש ביטוח, ושהיא מקפידה על נהלי בטיחות. אם העבודה מתבצעת בתנאי גישה קשים או בגובה, חשוב לבדוק שלחברה יש ניסיון בכך, וכן רישיון וציוד לביצוע עבודות בטון בגובה.

מכשור מתאים לפרויקט שלכם

בניגוד לחיתוך בטון פשוט, לעתים דרוש לכם קידוח בטון או עבודות הריסה מיוחדות – למשל קידוח בטון הפוך, או ניסור בטון בקוטר ספציפי מיוחד, או פתרונות לביצוע עבודות בטון במקום נטול תשתית חשמל. חשוב לברר שהחברה איתה אתם מתקשרים מחזיקה בציוד המתאים לביצוע המשימה. כמו כן, עבודות רבות של קידוחים וניסורים בבטון מתבצעות תוך שימוש במים, ואם נדרש שימוש במים רבים במיוחד באתר העבודה שלכם, כדאי לבדוק שלחברת ניסור הבטון יש פתרונות לשאיבת המים בתום העבודה.

ניקוי אתר העבודה

מטבע הדברים, עבודות של חיתוך בטון, הסרת קרניזים, פתיחת פתח לקמין וכו' יוצרים לכלוך ופסולת בניין – לכן חישבו מראש על החזרת האתר לקדמותו בתום העבודה, ובדקו האם החברה מותירה את האתר נקי בגמר העבודה, כולל פינוי של כל הפסולת הנוצרת בתהליך מאתר העבודה אל אתר אשפה מתאים, וכמה אלו משפיעים על הצעת המחיר לביצוע העבודה.

המצב כיום

בישראל נכון קיימים הרבה אנשים המציעים את שירותיהם בתחום אך אינם מקצועיים ועלולים לייצור יותר נזקים מאשר תועלת. פנייה לגורם לא מקצועי ועבודה מולו ללא בדיקה של שאר נותני השירות בתחום, היא סוג של סיכון לא מחושב ומעשה לא חכם מבחינה טכנית ומבחינה פיננסית.

חלק מן המידע באמאר הנ"ל הינו בשיתוף עם: חברת אחים צדיק בע"מ

לאתר החברה: https://www.nisur.co.il/concrete_drilling

חברה שמספקת שירותי קידוחי יהלום, עבודות הריסה וכן ניסור בטונים ביהלום מזה שנים רבות. שירותי החברה ניתנים בכל ישראל: איזור השרון, צפון, מרכז ודרום 6 ימים בשבוע בזמן אמת. מקצועיות באחריות, ללא סדקים, בדיוק רב ובהקפה מירבית. תוכלו להבחין ברכבים של החברה בארץ עם הסיסמא: בשם השם נעשה ונצליח!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*