לעסק חכם יש כרטיס ביקור דיגיטלי חכם

לעסק חכם יש כרטיס ביקור דיגיטלי חכם

העולם העסקי התקדם לכרטיסי ביקור דיגיטליים. היו חכמים והתקדמו עימו, כדי לוודא שהעסק שלכם נמצא בחוד החנית, ולא מתעכב מאחור. ממש כמו אתר אינטרנט, מיתוג, בידול וכיו"ב, כרטיס ביקור דיגיטלי חכם נהפך לסטנדרט בעולם העסקי. עודף התכנים ברשת מייצר בלבול, חוסר אונים וחוסר וודאות אצל הלקוח הפוטנציאלי. הוא ניגש לחפש אחר שירות או מוצר, ומוצא את עצמו טובע באינספור מידע, בלי תחושת ביטחון שהוא נמצא במקום הנכון

כרטיס ביקור דיגיטלי חכם מרכז את כל המידע הדרוש בצורה אסתטית ונגישה במיוחד, ובעצם מאפשר ללקוח שלכם לחוות את תחושת הביטחון שהוא זקוק לה בכדי לגשת לארנק ולבצע רכישה. הכרטיס החכם מציע מידע מינימאלי ומדויק, עם הפניות פשוטות בלחיצת כפתור לאן שרק צריך.

יתרונותיו של כרטיס ביקור דיגיטלי החכם

  • עסק עדכני – אחד הדברים החשובים ביותר לקהל שלכם זה לדעת שהעסק שלכם חי, עובד, בועט, נושם. עסק חי משתנה ומתאים את עצמו לרוח הזמן. מעבר לכרטיס ביקור דיגיטלי חכם הוא בדיוק מהלך שכזה, פשוט, אלגנטי ונקי, שמצביע על הבנת השוק ודרישותיו.
  • נוכחות ווירטואלית מול גוגל – השליט הבלתי מעורער של רשת האינטרנט, גוגל, גם כן מחפש לראות שנתיניו מתעדכנים ומציעים ללקוחותיהם את השירות הטוב ביותר. החוכמה בהתקנת כרטיס ביקור דיגיטלי כפולה אם כך, שכן היא גם מאפשרת ללקוח חוויה טובה ועדכנית, וגם מאותתת לגוגל שאתם עסק שעובד, עסק שנותן שירות טוב, עסק שכדאי לקדם.
  • חווית הלקוח – ישנו תחום שלם של מחקר ושיפור חווית הלקוח, וכרטיס הביקור הדיגיטלי הוא מתוצאותיו המשובחות של תחום זה. כשאתם מרכזים בצורה פשוטה וישירה את כל המידע הדרוש ללקוח בעמוד אחד נקי ואסתטי, אתם עוזרים לו לצאת מהבלגאן ועודף המידע, ונותנים לו שירות חיוני ונגיש, גישה ישירה לעסק שלכם ולמוצרים שלכם. חווית לקוח מושלמת ונעימה.

ממה נהנים הלקוחות שלכם?

חווית השימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי חכם כוללת גישה מהירה לכל מה שיש לעולם הווירטואלי להציע. הכרטיס מאפשר גישה מהירה וישירה לאפליקציות תקשורת עם העסק, כמו וואטסאפ, אך גם גישה לשירות שיחה ישירה עם נציג, אנושי או ווירטואלי, לפי בחירתכם – לפי הסטנדרט של התעשייה שלכם.

הכרטיס החכם מציע גישה מהירה לתיק העבודות שלכם ולמוצרים שאתם מציעים. בין אם בצורת תיק עבודות, קטלוג, או פשוט קישור לאתר האינטרנט שלכם, עוד שירות חיוני לכל עסק בימינו. בנוסף הלקוח הפוטנציאלי שלכם יוכל לבחור את דרך התקשורת המועדפת עליו. אם הוא לא רוצה להתכתב, הוא יכול לשלוח מייל בלחיצת כפתור, או לחילופין, בלחיצה אחת יוכל לצלצל אליכם ישירות – מה שתעדיפו לתת, לפי מה שנכון לעסק שלכם. בנוסף כרטיס ביקור דיגיטלי חכם מתכתב עם אפליקציות שונות כמו וויז (Waze), כך שתוכלו לכוון את הלקוח ישירות לבית העסק, שוב, בלחיצת כפתור אחת על מסך המגע שלו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*