לעיניי 200 אוהדים נלהבים: הפועל אדומים אשדוד פתחה עונה

לעיניי 200 אוהדים נלהבים: הפועל אדומים אשדוד פתחה עונה

מי שהגיע לאימון הפתיחה של הפועל אדומים אשדוד הערב (רביעי), הבחין בלא מעט פרצופים, אותם בוודאי זכר משנים עברו בליגת העל.

עם שמות כמו זיטו אוגבונה שכיכב במדי הפועל תל אביב לפני כעשור, רחמים צ'קול שגדול במ.ס אשדוד ועבר גם במכבי תל אביב, ויאיר אזולאי, לא עבר במ.ס , בני יהודה ואשקלון, פתחה קבוצת האוהדים החדשה בעיר אשדוד את אימוניה.

200 אוהדים, אולי קצת פחות, הגיעו לתת כבוד ליקיריהם באימון המרגש, וליוו בשירי עידוד את השחקנים מבלי לפסוח על אף אחד.

פיני עייש, מאמן הקבוצה אמר לאשדוד פור יו " האמת שכל שנה אני מתרגש, השנה האמת זה משהו הרבה יותר מיוחד. יש פה פרוייקט מדהים. סיימנו  את העונה הקודמת מצד אחד עם הצלחה מקצועית, ומשום מה בסיום העונה היה קצת קולות שנשמעו, אך לשמחתי הדברים הסתדרו בצורה טובה כפי שרצינו ומגיע שאפו גדול להנהלה".

על הסגל שנבנה השנה " לאורך כל השנה שעברה האמנתי שהסגל שלנו הוא מאוד איכותי, וב"ה הצלחנו להשאיר את כל הסגל. רציתי לחזק בשניים -שלושה שחקנים וזה מה שעשינו".

אדומים-פנימי

על הדרבי בעונה הקרובה נגד האקסית " אני לא אוהב לצאת בהצהרות אבל אני יכול להגיד שכל השחקנים יעלו וייתנו את ה150 אחוז שלהם בשביל לבוא ולנצח כל משחק העונה, כולל בדרבי. אנחנו יודעים כמה זה חשוב עבורם".

עוד אקס של הצהובים, אריאל טרבלסי היה נרגש מהמעבר " עשיתי כבר את הסוויץ' ואני מאוד שמח להיות פה. מתחילים עונה ובאים לעבוד הכי קשה שיש. אני חושב שהבסיס פה נהדר בקבוצה והחיזוקים מעל המצופה. נציג כדורגל טוב ונקווה לעלות ליגה".

אדומים-אימון-פנימי

יאיר אזולאי, הוצג היום בדף הפייסבוק של האדומים בצורה די מיוחדת. הבלם הוותיק שלמעשה יזכה השנה לשחק בקבוצה האדומה בעיר, לאחר ששיחק גם בהפועל אשדוד המיתולוגית, אמר לקראת פתיחת העונה " מרגש מאוד לחזור הביתה, יש פה דבר שנבנה מחדש ונבנה בצורה נכונה מאוד.אפשר  להגיד שזכיתי לשחק ולהיות פעיל בשתי הקבוצות של הפועל אשדוד, גם המיתולוגית וגם העכשווית. גדלתי על המועדון הזה מהמשפחה המורחבת, ככה שכל הלב שלי שייך להפועל אשדוד. ידעתי כשאעזוב את הכדורגל בליגות הגבוהות, אגיע לפה".

רחמים צ'קול, המגן השמאלי שנחשב לשם לא פחות גדול מהאחרים, הוסיף " בדרך כל הנסיעה מקריית מלאכי לכאן היום, זה הרגיש לי כמו כמו משחק ראשון של עלייה לבוגרים. בפעם הראשונה שנפגשתי עם פיני ראיתי איזה בן אדם נפלא הוא, לפני שהוא מאמן הוא קודם כל בן אדם צנוע ואפשר ללמוד ממנו הרבה דברים. נעשה את הכל כדי לשמח את הקהל המדהים שלנו העונה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*