למ"ס: אשדוד במקום השני במאזן ההגירה השלילית מהעיר

למ"ס: אשדוד במקום השני במאזן ההגירה השלילית מהעיר

היעד המועדף על תושבי אשדוד שעוזבים את העיר – אשקלון.

על-פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, אשדוד ניצבת במקום השני במאזן ההגירה השלילית, אחרי ירושלים. ב- 2019 עברו אל העיר 3,823 תושבים חדשים ועזבו אותה 6,658 תושבים, מה שמשאיר אותה עם 2,835 תושבים פחות. עוד עולה מהנתונים כי היעד המועדף על תושבי אשדוד שעוזבים את העיר היא העיר הסמוכה להם – אשקלון, אליה עברו רוב הנוטשים. בנוסף, הנתונים מראים כי 35% מהעוזבים את העיר בשנה זאת היו בגילאי 30-64 ו- 32% מהעוזבים היו בני 15-29.

לדברי טלי שרון, סמנכ"לית שיווק ומכירות בקבוצת רם אדרת: "בפרויקט שאנחנו משווקים בעיר היין באשקלון רבים מהרוכשים הם משפחות צעירות ומשפרי דיור מאשדוד. הדירות כאן זולות ב- 400-500 אלף שקל לעומת אשדוד. אנחנו מוכרים היום דירת 3.5 חדרים במחיר של החל מ- 1.295 מיליון ₪. עם זאת, ככל שהביקושים עולים והפיתוח של השכונה מתקדם המחירים עולים בהתאם. לפני חודשיים דירת 3.5 חדרים עלתה רק 1.2 מיליון ₪".

מניתוח נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפורסמו לאחרונה, עולה כי באשקלון חל גידול של כ- 70% בכמות הדירות שנמכרו בשלושת הרבעונים הראשונים של 2020 לעומת שלושת הרבעונים המקבילים אשתקד. לדברי שרון: "בשנה החולפת יצאו לשיווק הרבה פרויקטים בשכונת עיר היין, ומכאן הגידול בכמות הדירות שנמכרו. מדובר במגה שכונה, המשתרעת על פני 4,000 דונם וצפויה להכיל כ- 40,000 תושבים. השכונה מתוכננת כל שתתאים באופן מושלם למשפחות צעירות, היא תכלול את כל השירותים הקהילתיים, כמו גני ילדים, בית ספר, פארקים ציבוריים, קופת חולים, מרכז קניות ועוד".

בתמונה: טלי שרון, סמנכלית שיווק ומכירות, קבוצת רם אדרת  |  צילום: יוהנס פלטן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*