למה צריך מחסום חניה במקום העבודה?

למה צריך מחסום חניה במקום העבודה?

היכן נוכל למצוא מחסומי חניה מסוגים שונים? לרוב, במקומות עבודה רבים, נוכל למצוא את אותו מחסום חניה מוכר. כך למשל, ישנם מחסומי הזרוע, שתפקידם לאפשר כניסה ויציאה ולשמש כבקרה לכלל העובדים במקום העבודה ומהצד השני גם אפשר למצוא עמוד חניה שבא לשמור על מקומות חניה ספציפיים עבור העובדים. השאלה היא כמובן למה בכלל יש צורך במחסומים הללו דווקא במקומות העבודה? כיצד הם משרתים את העובדים ואת המנהלים בצורה טובה יותר? בואו ונסקור את המצב ביחד:

הצורך הברור במחסומים במקום העבודה

בקרה פשוטה יותר לא פעם, מדובר כמובן על מחסום חניה חשמלי ואוטומטי לגמרי. מה זה אומר? שמבחינת ההנהלה של מקום העבודה, אפשר כך לחסוך בכוח אדם בצורה נהדרת. אין צורך בשומר שיעמוד 24/7 בכניסה לחניון ויווסת למי מותר להיכנס ולמי אסור. במקום זה, אפשר להגדיר שמחסומי החניה יגיבו באופן אוטומטי עבור הנהגים שמורשים להיכנס לחניון. אפשר למשל לקבוע מנגנון זיהוי על בסיס לוחית הרכב. אפשרות נוספת היא גם בכך שיחולק שלט אוטומטי לכל הנהגים המורשים להיכנס לחניון (שיטה זו הולכת ונעלמת במקומות עבודה עם מאות עובדים בשל עלויות ייצור. במקום זה מערכת לזיהוי על בסיס לוחית רישוי היא חסכונית וטובה הרבה יותר, ואין סכנה לאובדן השלט).

אפשרות לשמירת מקומות חניה ספציפיים –  הפעם מדובר על מחסום חניה, או במילים אחרות על עמוד חניה (על אף שיש שיטות נוספות שאותן נסקור מיד). גם אם יש חניון ציבורי גדול בסמוך למקום העבודה, אפשר לשמור בתוכו מקומות חניה ספציפיים בעזרת מחסום חניה פרטי! כאמור, מדובר בעיקר על שמירה בעזרת עמוד חניה אשר יוצא מתוך הכביש עצמו. את העמוד אפשר לנעול עם מנעול פרטי באופן ידני, ויש כיום גם עמודים חשמליים לגמרי. כך או כך בעזרת העמוד אפשר לשמור על מקום ספציפי לטובת המנהלים למשל, ולדאוג לכך שגם כאשר החניון עמוס לגמרי עדיין יהיה להם מקום חניה משלהם והם לא ימצאו את עצמם בבעיה. אל תשכחו שאם שומרים לעובדים מקום בעזרת מחסום חניה פרטי, אזי גם אפשר לדאוג לכך שהם לא יבזבזו בכל יום חצי שעה על חיפוש חניה בחניון וכך הם גם מגיעים לעבודה רעננים יותר.

להכניס רק את מי שרשאי בעזרת מחסום חניה יעיל ואפקטיבי, אתם יכולים גם לדאוג שרק גורמים מורשים יכנס מלכתחילה לתוך המתחם. כלומר, מחסום חניה חשמלי יעיל לא רק בכניסה לחניון של מקום העבודה אלא הוא גם חשוב לעתים כמחסום בכניסה למתחם העבודה כולו! אם אתם עוסקים בתחום כמו תעשיות רגישות מאד מבחינה ביטחונית, אזי ברור שיש צורך במחסום שכזה.

הצורך הגבוה במחסומים ברור

אם לסכם את הנושא, הרי שכעת כולנו מבינים את החשיבות שיש במחסומי החניה, ואנו מבינים כיצד הם משרתים אותנו היטב ועד כמה הם משדרגים את מקום העבודה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*