למה משמשת גליוטינת סכין?

למה משמשת גליוטינת סכין?

גליוטינות משמשות כמתקן לחיתוך נייר, אך יש גם דגמים ייעודיים המשמשים לחיתוך מדויק של פחים ממתכת לצורך יצירת תכשיטים, עבודות מסגרות ופחחות. כיום, כמעט בכל משרד ניתן למצוא לפחות גליוטינה אחת המשמשת לחיתוך ניירות בעובי שונה, יש מגוון דגמים, גדלים ועיצובים של מכשירים לחיתוך נייר, זהו פריט שימושי ואיכותי החוסך זמן עבודה ועלויות שונות בעסק, ותוך זמן קצר מחזירים את ההשקעה.

יתרונות רבים לעסק ולמשרד

במשרדים ובעסקים רבים משתמשים בגליוטינה מדי יום לחיתוך ניירות וחומרים נוספים. באמצעות הגליוטינה אפשר לחתוך נייר אחד או מספר ניירות יחד, בדיוק גבוה, במהירות וללא צורך בהפעלת כוח רב. ככל שהסכין איכותית וחדה יותר, כך איכות החיתוך משתפרת, לכן מומלץ להשקיע בדגם איכותי ובהתאמה מדויקת לצורכי העבודה בעסק.

חשוב לציין כי יש 3 סוגים עיקריים של גליוטינות אותן ניתן לרכוש מספקים אמינים של ציוד ומיכון משרדי. הסוגים העיקריים הם:

  • גליוטינת סכין – מבחר רחב של דגמים ואיכויות, הגליוטינה מגיעה בדרך כלל עם משטח עבודה עליו מניחים את הנייר וסכין חדה גדולה עם מנגנון ייעודי להרמת הסכין ולחיתוך הניירות על המשטח באמצעות הורדת מנוף התפעול של המכשיר. מומלץ לרכוש דגם המצויד במשטח עבודה עליו מצוינים מידות שונות של ניירות, כך קל יותר להתאים את גודל החיתוך. כאשר בוחרים מכשיר זה יש להתייחס לאורך החיתוך המקסימלי, לעובי החיתוך המרבי, לנוחות השימוש, לבטיחות העבודה, לדיוק החיתוך, לקלות התחזוקה, לעלות הסכין ועוד.
  • גליוטינת גלגלת – מכשיר ייעודי לחיתוך ניירות באמצעות גלגלת המחליפה את הסכין. במרכז הגלגלת מותקנת סכין חדה שקל להחליף אותה בהתאם לצורך, המכשיר מגיע בדרך כלל עם משטח חיתוך עמיד. המכשיר מתאים גם לחיתוך מספר ניירות בו זמנית, יש דגמים מתקדמים המאפשרים לבצע חיתוך אלכסוני, בזוויות לא ישרות ואפילו חיתוך עגול מדויק ומושלם.
  • גליוטינה חשמלית – מכשיר חשמלי איכותי המתאים בעיקר למשרדים ולעסקים בהם מבצעים חיתוכים רבים מדי יום. המכשיר הייעודי מתאים לעבודות חיתוך מדויקות ואיכותיות במיוחד, ומחירו גבוה יותר בהשוואה לדגמים הידניים עם סכין או גלגלת.

מגוון שימושים

גליוטינת סכין מתאימה בעיקר למשרדים ולעסקים קטנים, בהם צריך לבצע חיתוך ניירות ותמונות מדי פעם. השימושים העיקריים של הגליוטינה הם:

  • חיתוך מדויק ומושלם של כל סוגי הנייר.
  • חיתוך מדויק של תמונות, למשל חיתוך תמונות פספורט.
  • עיצוב מסמכים באמצעות חיתוך מדויק.
  • יישור דפים לצורך תיוק בקלסר.

יש דגמים מתקדמים של גליוטינות הכוללים גם מנגנון ייעודי להידוק הנייר וללחיצתו. לכן, לפני שאתם רוכשים דגם זה או אחר חשוב לאפיין את צורכי בית העסק, וכדאי לקבוע תקציב ולבחור גודל מתאים. גליוטינת סכין או גלגלת תופסת פחות שטח על השולחן לעומת דגמים חשמליים, כמו כן כאשר בוחרים את המכשיר כדאי לבדוק האם הדגם כולל מערכת הגנה כדי להימנע מחיתוך אצבעות וחשוב לבדוק מראש מהי תקופת האחריות והאם קל לעבוד עם המכשיר ולהחליף סכין חדשה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*