למה לבחור דווקא בכלב פומרניין מכל סוגי הכלבים?

למה לבחור דווקא בכלב פומרניין מכל סוגי הכלבים?

החלטתם להכניס לביתכם בעל חיים? להרחיב את הלב ואת המשפחה עם יצור חי שיהיה אתכם בכל רגע?

אם אתם מתלבטים באיזה סוג של כלב לבחור, אנחנו כאן כדי להביא לכם את כל היתרונות של כלב פומרניין ולהסביר לכם למה כדאי לבחור דווקא בו מכל סוגי הכלבים.

אז למה דווקא פומרניין?

בעל חיים בתוך הבית ובמיוחד כלב, הם חלק בלתי נפרד מבני הבית.

הכלב נמצא אתכם ועם בני משפחתכם בכל רגע במהלך היום, מקבל את פניכם בכל הזדמנות, הולך לישון אתכם בלילה וקם אתכם בבוקר. אם אתם מכניסים כלב הביתה, אתם רוצים שהוא ירגיש בבית, יהיה חלק מהמשפחה, ירגיש בנוח אתכם ושאתם תרגישו מחוברים אליו.

כלבי פומרניין ידועים באינטליגנציה הגבוהה שלהם, בהבנת וקריאת הסביבה וביכולת האילוף היחסית מהירה שלהם.

כלבי פומרניין לא מגיעים למימדים גדולים מדי ולמשקלים שלפעמים קשה מאוד להתמודד איתם. יש אנשים שמעדיפים לא להכניס לבית כלב גדול מדי. זה מקשה על הגידול שלו, על שגרת המקלחת ולעיתים על הנוכחות שלו בתוך הבית.

כלב פומרניין הוא קטן מטבעו. הוא לא מגיע לגודל מוגזם, כך שהטיפול בו, המקלחות, הטיולים ושגרת הטיפוח הכללית, הופך להיות קל יותר.

כלב פורמניין לא מלכלך את הבית בצורה חריגה. הפרווה שלו רכה ונעימה וכחלק משגרת הטיפוח שלה, אתם תפטרו מהלכלוך ומהשיער המיותר מבלי להשאיר את הבית מלוכלך מהם.

כלבי פומרניין גם מסתדרים מצוין עם ילדים. גם הילדים הקטנים אוהבים אותם. הגודל המזערי והקומפקטי שלהם מושך את הילדים אליהם וכך נוצר חיבור טוב בין הילד לבעל החיים, דבר שהוא רצוי וחשוב מאוד כשמכניסים כלב לתוך הבית.

בשנים האחרונות, כלבי פומרניין הפכו להיות גם סמל סטטוס. הם מושכים תשומת לב רבה, מושכים אליהם את עיניי הסובבים ולא פעם מגיעים לתחרויות שונות, לתערוכות ואפילו מככבים ברשתות החברתיות כחלק מקידום אתרים ומכירות, כך שהיופי הייחודי שלהם יכול להגיע גם לרמות מקצועיות ולא רק אישיות או כחלק מתחביב.

עם כל זה, אל תתנו לכלבי הפומרניין להטעות אתכם- הם גם יכולים לשמש ככלבי שמירה לכל דבר ועניין. הרצון שלהם לשמור על הבית יחד עם הערנות שלהם, החדות שלהם והקול הגבוה, יוצרים לו תכונות של כלב שמירה חוץ מכלב שעשועים.

אז אם החלטתם להכניס הביתה כלב, פומרניין הוא הבחירה המושלמת עבורכם ועבור בני המשפחה שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*