למה כל עסק צריך מרכזיית IP

למה כל עסק צריך מרכזיית IP

עבור כל עסק חשוב לתת שירות מהיר ונוח ללקוחות שלו. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות מרכזיית IP משוכללת המאפשר לקבל ולהוציא שיחות רבות במהירות. המרכזייה מאפשרת לכם לנהל את העניינים בקלות וביעילות. כל עסק שרוצה להעניק שירות טוב ללקוח, זקוק למרכזייה טובה שתעשה את כל ההבדל. כי בימינו הגיע הזמן להתקדם ולרכוש מרכזייה משוכללת הפועלת על אינטרנט. אז בין אם אתם מספקים תמיכה טכנית בענן, מנהלים חנות פרחים עם הזמנות רבות או מסעדה עם משלוחי טייקאווי, חשוב להכניס לעסק מרכזיית IP משוכללת שתעשה את כל ההבדל.

כל היתרונות שתוכלו להפיק ממרכזיית IP

בעלי עסקים? עדיין משתמשים במרכזייה ישנה והשיחות מתנתקות בכל רגע? אתם צריכים לעבור בדחיפות למרכזיית IP. מרכזיות IP המשוכללות עושות את כל ההבדל ומאפשרות לכם להתנהל ביעילות. קבלו את כל היתרונות של המרכזיות המשוכללות האלה:

  • מצמצמות את העלויות – כל עסק רוצה לצמצם בסופו של דבר את העלויות שלו על מנת שיוכל לפתח את השירותים. מרכזיית IP מאפשרת לחסוך בעלויות, שכן התשתית של המרכזייה נמצאת על גבי רשת האינטרנט ולא על גבי הסלולר.
  • מתקינים את המרכזייה בקלות – כל משרד שיש לו שיחות יוצאות ונכנסות רבות יכול להתקין את המרכזייה בקלות, ואין זה משנה אם מדובר במשרד קטן או גדול. המרכזייה קלה להתקנה, ותוך עבודה קצרה אתם מקבלים לידכם מרכזייה איכותית שניתן להשתמש בה בקלות.
  • מתמודדת עם מספר גדול של פונים בו זמנית – בניגוד למרכזיות הישנות אשר היו קורסות במקרים של מספר מתקשרים בבת אחת, מרכזיית IP משוכללת מסוגלת להתמודד עם שיחות רבות – מעל ל-30 שיחות בבת אחת. לפיכך, המרכזייה מתאימה כל כך לחברות שיש בהן שירותי לקוחות, תמיכה טכנית, ייעוץ ועוד.
  • כל אחד יכול להפעיל בקלות – המרכזייה המשוכללת מתאימה לכל עובד ולכל משתמש. כך שגם עובד חדש בייומו הראשון בעבודה יוכל ללמוד להשתמש בה בקלות. המרכזייה ידידותית לכל משתמש באשר הוא.
  • המרכזייה הגמישה – גם אם אתם מחליטים להעביר את העסק למקום אחר, טוב יותר, ניתן להעביר את המרכזייה בקלות. כשם שההתקנה שלה קלה, כן ניתן להעביר אותה ממקום למקום מבלי להשבית את המשרד.

מדוע כדאי להצטרף למרכזיית IP של פרטנר?

פותחים עסק חדש ומחפשים מרכזייה טובה? או שאולי אתם למעשה עסק ותיק המעוניין להחליף את המרכזייה הישנה שלו? זה לא משנה כל עוד אתם בוחרים מרכזיית IP חדשנית של פרטנר. בפרטנר מציעים לכם מרכזייה איכותית עם כל היתרונות שלה. הצוות המקצועי יגיע אליכם כדי להתקין את המרכזייה בקלות וביעילות. למרכזייה של פרטנר יש כמה יתרונות בולטים. ראשית, היא מאפשרת לכם את כל הגמישות אשר לה זקוק העסק. כלומר, אתם יכולים להתקין קווים ולהוציא שיחות ללא הגבלה. שנית, אתם יכולים לשלם בצורה נוחה על המרכזייה. ניתן, למשל, לשלם על התוכנה ללא החומרה או להשתמש במכשירי טלפון סטנדרטיים מבלי הצורך לשלם על ציוד נוסף. כמו כן, המרכזייה מחוברת לתשתית האינטרנט, מה שמוזיל את העלויות.

מעבר לכך, מדובר במרכזייה נגישה מבחינת התנהלות. המשתמשים יכולים להעביר שיחות בקלות ויש גם אפשרות לחיוג מקוצר. ניתן גם להקליט את השיחות ולפרוש את המרכזייה בסניפים שונים. ודרך אגב, ניתן לבצע חיוג חינם בין הסניפים.

לסיכום, אם אתם יודעים מה טוב לעסק שלכם, כדאי לרכוש מרכזיית IP  איכותית אשר תזניק את העסק ותאפשר לעובדים להתנהל ביעילות מול לקוחות. לא יעבור זמן רב ותראו איך השירות שלכם משתפר ואיך יותר ויותר לקוחות פונים דווקא אליכם.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*