למה כדאי לפנות רק אל עורך דין פלילי מפורסם?

למה כדאי לפנות רק אל עורך דין פלילי מפורסם?

להסתבך עם החוק זה לא משהו שקל להתמודד אתו, ובטח שלא אם זו הפעם הראשונה שזה קורה לכם. יש אומנם אנשים שמצאו את עצמם במצב הזה כבר לא מעט פעמים בחיים, אך בפעם הראשונה זה עלול להיות הלם. זה נכון שיש מצבים שבהם אנשים יודעים מראש שהם עוברים על החוק ומקווים "שיהיה בסדר", אך בסופו של דבר, מי שנתפס ומי שמוגשת נגדו תביעה זקוק לעזרה. לכן זה לא משנה איזה סוג של עבירה ששייכת לתחום הפלילי ביצעתם, כי בכל מקרה אתם צריכים עורך דין פלילי מפורסם שיעזור לכם להתמודד עם המצב. הרעיון בפניה אל עורך דין פלילי מקצועי ומפורסם ברור: שכן ההנחה היא שאם עו"ד מסוים יצר לעצמו שם ומוניטין לאורך עבודה מקצועית של שנים, כנראה שהוא מוכשר.

כל מה שאתם חייבים לברר כשאתם חושבים לפנות אל עורך דין פלילי מפורסם

אם חשבתם לרגע שזה שתפנו אל עורך דין פלילי מוכר ומפורסם זה מספיק, כדאי שתדעו שזה לא תמיד כך. כלומר, מעבר לפרסום ולמוניטין יש עוד כמה פרטים שמאוד כדאי לברר לפני שאתם מפקידים את העתיד שלכם בידי איש מקצוע כזה או אחר, כמו למשל:

  • כמה שנים עוה"ד כבר עוסק בתחום הזה? ממתי קיים המשרד שלו?
  • האם מדובר על עו"ד שזכה עבור לקוחותיו בלא מעט משפטים מורכבים?
  • האם לקוחותיו ממליצים עליו באינטרנט בלא מעט מקומות והזדמנויות שונות?

והכי חשוב: האם מדובר על עורך דין פלילי מפורסם שכאשר אתם יושבים מולו אתם מרגישים שבאמת יש לכם על מי לסמוך? במילים אחרות, לא כל עו"ד פלילי וותיק ומפורסם באמת ייצור אצלכם אמון ולכן ראוי להיפגש עם כמה מועמדים ולבחור את עוה"ד המתאים לכם ביותר.

על איזה עלויות מדובר?

ייעוץ, ליווי והגנה משפטית אלה שירותים שעולים לא מעט כסף וגם אפשר להבין מדוע. אותו עורך דין פלילי מפורסם שאליו תפנו עוסק בתחום בוודאי מזה שנים, הוא מקצוען אמתי והוא גם בילה לא מעט שנה על ספסל הלימודים. לכן טבעי שהוא ירשה לעצמו לגבות סכומים לא מבוטלים, אך מצד שני, אתם, הלקוחות, בהחלט יכולים להתמקח על המחיר. זה נכון שאתם זקוקים לעזרה אך לא בכל מצב תוכלו להרשות לעצמכם את עוה"ד שגובה את המחירים הכי גבוהים שיש. לכן יש טעם להשוות מחירים, להתמקח מעט ולראות האם תוכלו לקבל הנחה מסוימת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*