למה כדאי לך לבחור שמלת כלה לבד?

למה כדאי לך לבחור שמלת כלה לבד?

התלבטת אם ללכת לבחור שמלת כלה לבד או שאולי לקחת אתך פמליה גדולה? לכל החלטה יש יתרונות וחסרונות, הנקודות הבאות יעזרו לך להגיע להחלטה הנכונה עבורך.

קניית שמלת כלה זו אחת המשימות היותר מהנות בעת תכנון החתונה. אחרי הכל, ישנן נשים שחולמות על שמלת הכלה שלהן עוד לפני שהתארסו. סיבוב שופינג לקניית שמלת כלה עם חברות או בנות משפחה שיעזרו לך בבחירה יכול להפוך לחוויה מאוד מהנה ומשמחת, מצד שני הוא גם יכול להפוך לחוויה פחות נעימה, כאשר הדעות מתנגשות. זו בדיוק הסיבה שישנן כלות שבוחרות לצאת למסע הקניות לבד. החסרונות והיתרונות של החלטה זו יעזרו לך להחליט האם בחירת שמלת כלה לבד זו הבחירה הטובה ביותר עבורך.

קניית שמלה כלה לבד

יתרונות

  • אווירה רגועה – לבד יהיו הרבה פחות מתחים כתוצאה מחילוקי דעות לגבי שמלות הכלה האהובות והאהובות פחות.
  • החלטה שלך – ההחלטה על השמלה הנבחרת תהיה שלך ושלך בלבד, מבלי שדעות של אחרות ישפיעו על תהליך קבלת ההחלטות שלך.
  • יותר גמישות – כאשר הולכים לבד למדוד שמלת כלה לא צריך לתאם בין לוחות הזמנים של כולם, דבר שיכול להתגלות כמאוד מסובך.

חסרונות

  • היעדר זמן איכות – סיבוב מדידות של שמלות כלה עם אמא, אחיות או חברות זהו זמן איכות מעולה וגיבוש מהנה לפני החתונה.
  • קושי בהכרעה – לעיתים כשאין חוות דעת נוספת מאלו שמכירות אותך, יהיה קשה יותר להגיע להחלטה באם השמלה הנבחרת אכן מתאימה לך ולסגנון שלך.
  • רגשות מעורבים – למרות שלא תכננת להדיר אף אחת, לעיתים העובדה שהחלטת ללכת לבד יכולה לפגוע ברגשות של אלו הרוצות לקחת חלק ביומך המיוחד.

אז מה ההחלטה?

אם באמת קיימת התלבטות אם ללכת לסיבוב מדידות של שמלות כלה לבד או לא, ההמלצה הכי טובה שיש לנו עבורך היא ללכת בדרכי פשרה. אפשר בהחלט להגיע לפגישה מקדימה בסלון הכלות לבד או רק עם נציגה אחת, לבחור את השמלה המושלמת עבורך או לצמצם אפשרויות ממש ואז להזמין את הפמליה למדידות הבאות, שיראו את השמלה שבחרת.

לסיכום

בסופו של דבר ההחלטה היא שלך ולכן רצוי שהיא תתאים להשקפת עולמך הייחודית. עם זאת כדאי לזכור שהרגע המיוחד שלך מיוחד גם עבור האנשים שאת אוהבת ואוהבים אותך, ולכן חשוב להם לקחת חלק בשלבי התכנון השונים, קל וחומר בבחירת שמלת הכלה. אם ההעדפה היא ללכת לבד, מומלץ לחשוב על דרכים אחרות ויצירתיות לשתף את הקרובים והקרובות אליך בחוויה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*