למה אסור לכם להתפשר על האופן בו האתר שלכם נראה?

למה אסור לכם להתפשר על האופן בו האתר שלכם נראה?

אם גם אתם מתגוררים באשדוד ומעוניין באתר אינטרנט בעל מראה מרשים שימתג את העסק שלכם באופן אטרקטיבי וישמש לו ככרטיס ביקור דיגיטלי, הגיע הזמן לקרוא מאמר זה אודות החשיבות של עיצוב אתרים מקצועי ומדוע חשוב לא להתפשר על המראה של האתר שלכם. הבה נתחיל..

המטרה הראשונה של עיצוב אתרים

עיצוב אתרים עוסק בצד הויזואלי של האתר וחשוב להתאים את העיצוב ואת השפה החזותית של האתר לקהל היעד ולתחום בו העסק מספק שירות. נכון להיום יש כמות ענק של אתרי אינטרנט בכל רחבי העולם ובעת חיפוש גולשים נכנסים לאתרים רבים במרחב הוירטואלי במטרה למצוא את אותו אתר המותאם לצרכים שלהם. ככל שהאתר יהיה יותר אטרקטיבי מבחינת מראה ויותר ידידותי למשתמש, כך גדלים הסיכויים שהגולשים ישארו בו ולא ימשיכו הלאה לאתרים אחרים. לכן, חשוב לספק להם אותו גירוי ויזואלי, מסקרן ומרשים אודות העסק באמצעות אתר אינטרנט המעוצב באופן מקורי, מרשים ומסקרן. כלומר, המטרה הראשונית של עיצוב אתרים מקצועי היא לגרום לקהל היעד להיכנס לאתר שלכם ולרצות להישאר בו.

עיצוב אתרים חכם – מטרות נוספות

  • מהירות האתר – עיצוב חכם של האתר תמיד ישפיע על המהירות שלו, דבר בעל חשיבות רבה אצל גוגל ודבר אשר בסופו של דבר ישפיע גם על הדירוג של האתר על ידי גוגל וקידומו.
  • ידידותי למשתמש – השכרת שירות עיצוב אתרים מקצועי תבטיח לכם סידור אלמנטים גרפיים באופן שהגולש יוכל לגלוש בין דפי האתר השונים בקלות ובמהירות.
  • אווריריות – עיצוב אתרים חכם יבטיח לכם שהגולש שיגיע לאתר יוכל ליהנות מאתר אוורירי שאינו עמוס ביותר מדי אלמנטים גרפיים ושקל להגיע בו לכל דף וקטגוריה בהם הגולש מעוניין.

לא מתפשרים – תהליך עיצוב

חשוב לא להתפשר על עיצוב האתר שלכם, וזאת משום שאתר האינטרנט שלכם על כל היבטיו (עיצוב, תוכן וממשק), הוא כרטיס הביקור שלכם והוא זה שימתג את העסק שלכם במרחב הוירטואלי. חלק בלתי נפרד מתהליך עיצוב אתר מקצועי הינו:

  • בחירה – תמיד חשוב לפנות אל חברה בעלת ניסיון בתחום או אל מעצב אתרים מקצועי שמציג את עבודתיו באתר האינטרנט שלו, דבר אשר יאפשר לכם להתרשם ולהחליט האם אתם מתחברים לאותו סגנון עיצוב אתרים.
  • איפיון – עיצוב אתרים תמיד יתבסס על איפיון מקדים של אתר האינטרנט ועל שיתוף הפעולה עם החברה שבונה עבורכם את האתר.
  • ישום – אמנם תמיד ניתן להשתמש בתבנית עיצוב מוכנה בה משתמשים בעלי אתרים רבים, אך אם אתם מעוניינים בעיצוב שימתג את העסק שלכם באופן מוצלח, ההמלצה היא תמיד לבחור בעיצוב אתרים בהתאמה אישית, קרי, עיצוב סולידי או יצירתי של האתר וזאת בהתאם לתחום אליו משתייך העסק שלכם והאווירה אותה אתם מעוניינים לשדר לכל גולש אשר נכנס לאתר האינטרנט שלכם.

לסיכום, התפשרות על מראה האתר יוביל אתכם לכך שהאתר שלכם יראה כמו אתרים רבים באינטרנט, דבר אשר לא יעורר סקרנות ורצון להיכנס דווקא אליו. עיצוב אתרים מקצועי המותאם אישית אליכם, יגרום לגולש להיכנס אליו ולשהות בו, תוך כדי התרשמות מהעסק שלכם והמוצרים/שירותים המוצגים בו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*