ללמוד להטיס לפני שקונים טיסן יקר – סימולטור טיסה ביתי

ללמוד להטיס לפני שקונים טיסן יקר – סימולטור טיסה ביתי

טיסנים, רחפנים וכלי טיס קטנים, בלתי מאוישים וניתנים לשליטה מרחוק באמצעות שלט מהווים מזה שנים רבות מוקד עניין ומשיכה של אינספור אנשים, וגם כמובן של לא מעט ילדים ובני נוער. למעשה, עולם הטיסנות (התחום העוסק בהטסת טיסנים מסוגים שונים) הוא עולם עשיר ומפותח הכולל דגמים רבים שונים ואינספור חובבים מושבעים בכל רחבי העולם, מכל הגילאים וקבוצות האוכלוסייה השונות. עבור כל מי שילדו או ילדתו מתעניינים בטיסנים וחושב לקנות להם טיסן איכותי אשר יקנה להם שעות על גבי שעות של הנאה (ופיתוח כישורים מוטוריים יקרי ערך), מומלץ להתחיל דווקא עם סימולטור טיסה ביתי – כזה המתמחה בהדמיה מדויקת של הטסת טיסנים מסוגים שונים

לרכוש כישורים בתחום עוד לפני שקונים את הטיסן – סימולטור טיסה למחשב

טיסן טוב ומקצועי יכול לעלות לא מעט כסף – אלפי שקלים ולמעלה מכך. אם וכאשר הילדים שלכם ייכנסו לתחום ויגלו בו עניין, תרצו להבטיח כי לפני שקונים טיסן מקצועי הילדים כבר יודעים כיצד להטיס אותו, לפחות באופן בסיסי ומספק. אחרת, אנחנו לוקחים כלי מורכב ומרשים שעולה לא מעט כסף (ניתן למצוא בימינו טיסנים משוכללים ומרשימים במיוחד…), ומפקידים אותו בידיים של הילדים (או שלנו עצמנו – מה אנחנו יודעים על הטסת טיסן…), וכך מסכנם את שלום התחביב המשפחתי החדש והיקר.

סימולטור טיסה ניתן למצוא בגרסאות רבות ושונות, המדמות סוגים שונים של כלי טיס. בעוד אפילו בקורסי טיס בחילות אוויר ברחבי העולם משתמשים בסימולאטורים לטיסה מכיוון שהם מדויקים ויעילים ביותר בתרגול כישורי טיסה בפועל, קיימים כיום גם סימולאטורים ייעודיים עבור הטסת טיסנים, דוגמת אלו שאנו מציעים כאן. סימולטורים מסוג זה מדמים באופן מושלם את התנאים והמאפיינים הרבים והמפורטים של הטסת טיסן, ובעצם מספקים חוויה יעילה ביותר וקרובה למושלמת בכל הנוגע לתרגול כישורי הטיסה בפועל. לאחר כמה שעות, ימים, שבועות או חודשים בהם ישחקו הילדים בסימולטור, הם כבר ייהנו מכישורי הטסה טובים ביותר, בדיוק כמו צוער בקורס טיס אשר עולה למטוס לאחר שעות רבות של אימונים בסימולטור הטיסה שלו. הטיסן יקר הערך שרכשתם במיטב כספכם יהיה כך בידיים טובות ורמת הסיכון לה הוא נחשף תרד משמעותית.

פיתוח כישורים מוטוריים חשובים

הטסת טיסנים מקצועיים, כמו גם אימונים על גבי סימולטור הטיסה הביתי המיועד להטסת טיסנים, מהווים דרך מצוינת עבור הילדים לפתח כישורים שונים וחשובים, דוגמת כישורים מוטוריים שונים, קשר עין – יד, קואורדינציה, תפיסה מרחבית ועוד.

כישורים אלו חשובים עבור ילדים, בני נוער ואנשים באופן כללי, ממספר סיבות. בעיקר, מכיוון שאנו משתמשים בכישורים אלו בסיטואציות שונות ומגוונות בחיים, כך שתמיד מועיל לסגל כישורים אלו בשלב מוקדם ככל הניתן. סימולטור טיסה ביתי, ולאחר מכן טיסן איכותי אותו יוכלו הילדים ללמוד להטיס, יעניקו להם לא רק שעות רבות של כיף והנאה צרופה, אלא גם יסייעו להם לסגל כישורים חשובים ושימושיים.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*