לכידת שב"חים בכמה אתרי בניה באשדוד

לכידת שב"חים בכמה אתרי בניה באשדוד

במבצע שערכו אנשי השיטור העירוני לאיתור ותפיסת שב"חים בעיר, נבדקו שבעה אתרים ברחבי העיר. עיקר הפריסה היה באזור הסיטי וברובעים ט"ו וי"ז באתרי בנייה ובמוקדים סמוכים. במקביל נערכה פשיטה על אתרים באזור התעשייה, לאורך רחוב העבודה.
בסה"כ נעצרו באתרים אלה 37 פועלים בלתי מזוהים ולכולם היו אישורי שהיה כחוק. בפעילות מבצעית אחרת שנערכה ברובע ב', נבדקו 23 זרים. גם כאן נמצאו בידיהם אישורים מתאימים ואיש לא נעצר.

יורם בן דוד, מנהל השיטור העירוני, מציין כי מעת לעת נערכים מבצעים כאלה שנועדו לאתר שב"חים או זרים הנמצאים באשדוד ללא אישורי שהייה או אישורי עבודה כחוק. לכידת שב"חים גוררת מעצרים ומסירה למשטרה וכנגד המעסיקים ננקטים צעדים משפטיים.

העובדה שבמבצע זה לא נמצאו שוהים בלתי חוקיים או פועלים ללא אישורים כחוק מלמדת יותר מכל על כח ההרתעה של השיטור העירוני אשר בחר לנקוט  בפעילות מבצעית לא שגרתית ובאקט של הפתעה המוכיח את עצמו.

שב״חים

"התפקיד שלנו הוא בראש וראשונה לייצר תחושת ביטחון גבוהה בקרב הציבור ומאידך לפתח מנגנוני הרתעה בקרב השב"חים ובקרב המעסיקים. נמשיך לפעול בנחישות ובעקביות כדי שהציבור יחוש בטוח ומוגן בכל העיר" מסכם בן דוד ומודה לכל אנשי השיטור, פקחים ושוטרים, שנטלו חלק במבצע.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*