לימוד נהיגה ותחזוק רכב בקריית שמונה

לימוד נהיגה ותחזוק רכב בקריית שמונה

גיל 17 הגיע ואיתו הרצון העז לעבור טסט ולקבל רישיון נהיגה, אך כאשר מדברים על לימודי נהיגה בקרית שמונה ותחזוק הרכב הדבר יכול להיות מעט שונה בגלל מספר תנאים הקיימים רק באזור הצפוני של ישראל.

אזור קריית שמונה מאופיין בתוואי שטח ותנאי שטח מעט שונים משאר האזורים בארץ. האזור בקריית שמונה מאופיין ברובו באזורים הרריים, שטחים חקלאיים, שבילים מיוערים ואזורי כורכר עם אבנים. תוואי שטח כזה מחייב לימודי נהיגה בצורה קצת שונה מהרגיל ותרגול של תנאי השטח מאופיינים באזור.

ללמוד נהיגה בקרית שמונה

כאשר מגיעים לגיל 17 ניתן להוציא רישיון נהיגה באופן חוקי בישראל. מורי נהיגה רבים ישמחו להתחיל ללמד אתכם לנהוג ולהכיר לכם את השטח של קרית שמונה. מורה נהיגה בקרית שמונה, הוא איש מקצוע לכל דבר, מורה נהיגה מכיר טוב מאוד את הכבישים, את השבילים ואת הדרכים.
לימוד נהיגה בקרית שמונה מחייב התייחסות רבה לדרכים חקלאיות ושטחי כורכר, מורה נהיגה המלמד בקרית שמונה ישים דגש על דרכי עפר ויסביר איך עוברים אותם בצורה בטוחה ונכונה, מורה נהיגה בקרית שמונה יפרט ויסביר על שבילים בהם יש מטיילים ובאופן כללי, מורה נהיגה בקרית שמונה ילמד גם נהיגה בטוחה וגם את תוואי השטח ואיך נוהגים בשטח משתנה על פני שטח קבוע כמו כביש.

תחזוק רכב בקרית שמונה

מאחר וקרית שמונה מאופיינת בכבישים הררים ודרכי עפר רבות הרכב שאנו נוהגים בו "עובד" טיפה יותר מרכב רגיל. נסיעה על הכביש נחשבת קלה לרכב בעוד נסיעה באזור קרית שמונה מאמצת את הרכב טיפה יותר ולכן, נהיגה באזור קרית שמונה גורמת ליותר בלאי ברכב, ליותר טיפולים וכמובן ליותר חלקי חילוף לרכב.
מאחר ותוואי השטח בקרית שמונה גורם לטיפה יותר בלאי מאזורים אחרים תחזוקת הרכב צריכה להיות קבועה ובזמן. טיפולי רכב, החלפת שמנים, החלפת חלקי חילוף, טיפולי ברקסים ועוד.

מדוע כדאי ללמוד נהיגה בקרית שמונה?

עם זאת שהיום, מורי נהיגה בקרית שמונה עושים מאמצים רכבים ללמד נהגים חדשים נהיגה נכונה אשר שומרת על הרכב, ניתן לראות רכבים רבים המגיעים למוסכים, לבצע החלפת חלקי חילוף בקריית שמונה ותחזוקה של הרכב.
ברגע שלומדים נהיגה בקרית שמונה, מורה נהיגה מלמד גם לנהוג לפי הכללים ובצורה בטוחה אך מלמדים גם איך לנהוג ברכב עם מינימום פגיעה ובלאי לרכב ושמירה על חלפים.

כבישים מומלצים לנסיעה באזור קרית שמונה

מאחר והדרך סביב קרית שמונה נחשבת לדרך מדהימה ביופיה עם נופים הרריים ושטחים ירוקים ישנם כמה כבישים שאתם חייבים לנסוע עליהם.
כביש 65 ו-85 החדשים – מדובר על דרכים חדשות שמגיעות מתל אביב עד קרית שמונה, דרך חדשה עם 2 נתיבי תנועה. הנסיעה בכבישים החדשים נעימה כל כך ועושה את הנסיעה חלקה ולחוויה מדהימה.
כביש 90, כביש שמגיע ממש כמעט עד העיר עצמה של קרית שמונה. מדובר על אחד הכבישים היפים ביותר באזור כאשר מצדדיו תוכלו לראות יערות, הרים, נחלים, בריכות דגשים ואם תרחיקו טיפה יותר תוכלו אפילו להגיע לגבול הצפוני של ישראל.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*