לימוד מקוון: איך תבחרו נכון את סביבת הלימוד הביתית של הילדים?

לימוד מקוון: איך תבחרו נכון את סביבת הלימוד הביתית של הילדים?

תקופת הקורונה מעמידה את רובנו בפני אתגרים חדשים ובלתי צפויים. עבור מאות אלפי הורים בישראל, אחד האתגרים הללו הוא עיצוב סביבת לימוד ביתית הולמת עבור הילדים, על מנת שיוכלו להשתתף בלימודים המקוונים ולהמשיך ולהתקדם בחומר גם כאשר בתי הספר סגורים. בחירה נבונה של רהיטי ילדים משחקת תפקיד מרכזי בעיצוב סביבת לימודים זו.

בחירה נבונה של רהיטי ילדים לחדרי הילדים, כזו אשר תאפשר לכם לסדר עבורם סביבת למידה ביתית תומכת ונוחה, עשויה לכלול סוגי רהיטים שונים. חלקם ישמשו את הילדים ישירות לצורך הלימודים וחלקם ישמשו אותם בעקיפין, על ידי כך שיאפשרו לפנות מרחב בחדר וליצור סביבה נעימה ויחסית נקייה מהסחות דעת.

שולחן כתיבה מתאים כבסיס לסביבת למידה ביתית טובה

אחת הבחירות המרכזיות, הישירות והחשובות ביותר שעלינו לעשות בבואנו לעצב סביבת למידה ביתית תומכת עבור הילדים הלומדים כיום מהבית, היא זו של שולחן כתיבה לילדים מתאים ואיכותי. בחירה זו תרשת את הילדים גם הרבה לאחר שתיגמר הקורונה והלימודים במוסדות הלימוד יחזרו לסדרם, שכן כל ילד/ה זקוקים לפינה נוחה ונעימה להכנת שיעורי בית וכד'…

על שולחן הכתיבה להיות בגובה המתאים עבור הילדים, להכיל מספיק שטח על מנת שניתן יהיה לפרוס עליו חומרי לימוד שונים בלי שייווצר מיד בלגאן, ולהתאים לפריטים אחרים הקשורים לשולחן בצורה ישירה, ובראשם כיסא הישיבה. כאשר רוכשים שולחן כתיבה איכותי חשוב לוודא כי רוכשים גם כיסא איכותי ונוח אשר יתאים בגובהו בדיוק לשולחן.

בנוסף, כדאי לסקור את האפשרויות השונות ולגלות כי ניתן למצוא כיום שולחנות כתיבה לחדרי ילדים המגיעים כחלק מסט רחב יותר, הכולל למשל גם כוורת (מדפים) לאחסון חפצים, מגירות צד וכו'.

בנוסף, מומלץ לבצע את הבחירה יחד עם הילדים, על מנך שזו תתאים גם לטעמם. כאמור, ניתן למצוא כיום מגוון רחב ועשיר ביותר של שולחנות כתיבה, כמו גם רהיטי ילדים מסוגים אחרים, כך שכל ילד וילדה יוכלו למצוא פריטים אשר ישתלבו טוב בחדרם, יחד עם הפריטים הקיימים.

גם בחירת ארון ילדים עשויה להשפיע על סביבת הלימוד הביתית

לא רק בחירה של רהיטים המשמשים ישירות ללימודים, דוגמת שולחן כתיבה, חשובה לצורך עיצוב ובניית סביבת לימודים ביתית נוחה. בנוסף, יש לוודא כי חדר הילדים עצמו אינו צפוף ועמוס מדי בפרטים, כי לילדים יש מקום בחדרם גם לשחק וגם ללמוד וכי באופן כללי אין יותר מדי הסחות דעת ובלגאן אשר יפריעו להם ללמוד.

לכן, גם בחירה ורכישה של ארון ילדים עשויה להיות חשובה במיוחד בהקשר זה. חשוב לבחור ארון ילדים המתאים בצורה טובה לחדר, מכיל מספיק מקום אחסון על מנת לפנות מהחדר חפצים מיותרים וליצור כמה שיותר מרחב וסביבת לימודים כמה שיותר מסודרת.

עבור רבים מאיתנו כרגע קשה אולי לראות ישירות או לדמיין את הקשר של בחירה מושכלת של ארון ילדים לעיצוב סביבת לימוד ביתי נוחה ויעילה, אך בפועל הסידור הכללי של החדר עומד ברקע סביבת הלימודים ומכתיב עד כמה היא תהיה יעילה ונוחה עבור הילדים.

לבחירת רהיטים לסביבת הלימוד ולהזמנה אונליין בחנות האינטרנטית גלשו לאתר רשת האוס אין המציעה הזמנה של רהיטי ילדים מעץ מלא בהתאמה אישית.

להזמנת ארון ילדים הקליקו על הקישור לדף .

להזמנת שולחן כתיבה לילדים הקליקו על הקישור לדף

צילום: האוס אין

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*