לימודי תואר ראשון באשדוד וסביבתה

לימודי תואר ראשון באשדוד וסביבתה

העיר אשדוד היא העיר אשר ידועה כקולטת העלייה הגדולה במדינה, והיא גם העיר החמישית בגודלה בישראל. העיר מציעה מספר מוסדות לימודים אקדמיים, ובנוסף, באזור אשדוד ובמרחק נסיעה קצר מאשדוד שוכנות מכללות נוספות, המאפשרות לסטודנטים גם ללמוד בהן לימודים אקדמיים וגם להמשיך להתגורר באשדוד. אם אתם רוצים ללמוד לימודי תואר ראשון בעיר יפה ומטופחת, המציעה שלל של אטרקציות, חוף ים, מקומות בילוי ויחס חם לתושבים ולסטודנטים המתגוררים בה, הגעתם למקום הנכון.

באשדוד וסביבתה תוכלו למצוא מגוון תחומים של לימודי תואר ראשון כדוגמת לימודים בהנדסה, לימודים בתחום מדעי החברה, לימודי מדעים מדויקים ולימודי רפואה משלימה, ספורט ותיירות בשלוחה של מכון וינגייט באשדוד.

נפרוש בפניכם סקירה קצרה לגבי מוסדות הלימוד המציעים לימודים לתואר ראשון באשדוד וסביבתה.

לימודי תואר ראשון במכללת אשדוד

מכללת אשדוד היא מכללה אקדמית שעושה את צעדיה מאז שנת 1995 ומתפקדת כשלוחה אקדמית של האוניברסיטה הפתוחה. המכללה מקיימת מגוון של תכניות לימודי תואר ראשון ומזכה את הבוגרים בתואר "בוגר אוניברסיטה" של האוניברסיטה הפתוחה המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה בישראל.

תחומי הלימודים לתואר הראשון במכללת אשדוד הינם רבים ומגוונים ובנוסף ללימודים לתואר BA מציע המכללה גם מסלול לימודים להנדסת תעשייה וניהול B.sc. בכדי לקבל את הרשימה המלאה של מסלולי הלימוד ופרטים נוספים אנא פנו אל מכללת אשדוד.

לימודים לתואר ראשון בהנדסה B.sc – מכללת סמי שמעון באשדוד

המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון היא המכללה הגדולה ביותר למקצוע ההנדסה בישראל. 4,000 סטודנטים במכללה לומדים במחלקות: הנדסת תוכנה, הנדסת תעשיה וניהול, הנדסה כימית והנדסת מכונות, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הנדסת בניין..

בוגרי המכללה זכאים בסיום לימודיהם לתואר B.Sc ולרישומם בפנקס המהנדסים והאדריכלים.

המכללה האקדמית וינגייט

המכללה האקדמית וינגייט מקיימת לימודי תואר ראשון ברמה גבוהה להכשרת עתודה בתחומים: ספורט, חינוך גופני, אימון, נופש פעיל, מחול, שיקום תנועתי ובריאות. המכללה מעניקה הכשרה מקצועית בתחום ההוראה, האימון, הניהול והמנהיגות בתחומי הספורט והתנועה למיניהם.

המכללה האקדמית וינגייט פועלת בפריסה ארצית ומפעילה תשע יחידות ללימודי חוץ, ביניהם גם יחידה באשדוד.

לימודים לתואר ראשון במכללה האקדמית ספיר

מחלקות האקדמיה של מכללת ספיר מתאפיינות בתוכניות לימוד ייחודיות אשר פותחו במטרה להתאים את הבוגרים להשתלבות בעולם התעסוקה העתידי והמתפתח. התכניות משלבות מרכיבים משלימים: לימודים תיאורטיים ברמה אוניברסיטאית גבוהה ,בצד הכשרה בתחומים נדרשים בעולם העסקי, התעשייתי, הפיננסי, והתקשורתי.

המכללה האקדמית אחווה

במכללה פועלים שני בתי-ספר של לימודי תואר ראשון:

בית ספר לחינוך

המכשיר לתואר ראשון .B.Ed ותעודת הוראה במסלולים שונים,

בית הספר למדעים

המכשיר לתארים הבאים:

תואר ראשון במדעי החיים/ מדעי הסביבה/ פסיכולוגיה.

תואר ראשון באחריות אוניברסיטת בן גוריון בתחומים:

כלכלה, מדעי המחשב, מדעי ההתנהגות, ניהול, B.A. רב תחומי ומדעי הרוח.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*