לימודי פסיכותרפיה – לטפל, אבל בדרך קצת אחרת

לימודי פסיכותרפיה – לטפל, אבל בדרך קצת אחרת

רגע אחרי סיום התואר הראשון שלכם, או לאחר כמה וכמה שנים בתוך מערכות הטיפול הרגשי והחברתי, אתם מרגישים שהגיע העת לקחת את היכול המקצועית שלכם לשלב הבא. בין אם אתם פסיכולוגים מצוינים ובין אם אתם מעוניינים להחריב אופקים כחלק מעבודה אל מול אוכלוסיות רגישות ומיוחדות, לימודי פסיכותרפיה הם במידה רבה הדרך הבטוחה לצבירת ידע מקצועי מיומן. את הניסיון שלכם, בשילוב עם כלי עבודה מעולם הפסיכולוגיה ההתפתחותית ונותנת מענה לשלבים שונים בחייו של האדם, על אחת כמה וכמה בהתמודדות אם אירועים קיצוניים וטראומטיים.

שלוש סיבות מדהימות לבחור במסלול לימודי פסיכותרפיה

הזכות לעגת בנבכי נפשו של אדם היא המנוע של גורמי טיפול רבים. אתם רוצים להשקיע את כל המאמצים כדי לאפשר למטופלים השונים שלכם להגיע לרווחה נפשית, ולכן העמקת הידע ופנייה אל לימודי פסיכותרפיה יכולים להיות רלוונטיים מאוד לכל מטפל. וכדי להמחיש לכם עוד יותר טוב מדוע שווה לפנות למסלול לימודי פסיכותרפיה, מצאנו לכם שלוש סיבות ששווה לשים לב אליהן:

  1. כלי העבודה – נכון, במהלך הלימודים לתואר, במיוחד אם אתם בוגרי תואר שני, קיבלתם לא מעט כלי עבודה שעושים חייל עם המטופלים שלכם. אבל, בעולם הפסיכותרפיה פותחו כלים לטיפול ממוקד בטראומות, באירועי חיים קיצוניים ובתחושות מאוד קשות. אלו הם כלי שאתם יכולים להפעיל בשיחה שגרתית עם המטופלים או במצבי קצה, ובשימוש נכון, הם מקלים על תהליך העבודה עם המטופל.
  2. קהל היעד – במקצועות הטיפול, הפנייה לקהלי יעד שונים היא לא תמיד אותה הפנייה. בין ילדים צעירים למבוגרים יש טווח רחב מאוד של התנהגויות שצריך לדעת איך להתמודד איתן. ולפסיכותרפיה, יש כלים שעונים ביותר על הצרכים הללו. אתם יכולים ליצור מנעד שלם של תגובות, בזכות גישות בסיסיות ולבצע התאמה למטופלים שונים.
  3. ההתפתחות האישית – בדיוק כמו כל שלב אחר בלימודים שלכם, כשאתם מקבלים כלי עבודה אתם זוכים להתפתחות הן ברמה המקצועית, והן ברמה האישית והפרטנית. אלו הם כלים שהופכים אתכם למטפלים טובים יותר, ולאנשי מקצוע מסופקים יותר. כך שהתוצרים הללו משפיעים גם על הצלחות המטופלים שלכם.

מקצוע שמלווה אתכם לאורך כל החיים

במקצועות הטיפול, כל יום ביומו הוא חוויית למידה מיוחדת במינה. המטופלים שלכם לא מפסיקים להפתיע אתכם ואתם יכולים תמיד לזכות בעוד תובנות מאוד חשובות. יחד עם זאת, חיוני לשמר ולפתח ידע מקצועי, באופן קבוע ומתמשך. היכולת שלכם להגיע לתהליכי עומק רגשיים עם מטופלים, תלויה במידה רבה בתהליך המקצועי שאתם עוברים. על כן, יותר ויותר אנשי מקצוע מעולמות הטיפול פונים לרכישת השכלה נוספת ובוחרים להירשם אל לימודי פסיכותרפיה. זו היא ההחלטה הכי טובה שאתם יכולים לקחת, לטובת המוניטין המקצועי שלכם ובעיקר לטובת המטופלים היקרים שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*