לימודי פסיכומטרי בקורס ערב או קורס בוקר?

לימודי פסיכומטרי בקורס ערב או קורס בוקר?

בשעה טובה, חזרתם מהטיול הגדול שאחרי הצבא ואתם מוכנים להתחיל את החיים. בוודאי התחלתם לחשוב על התואר שתרצו ללמוד, שיהפוך למקצוע שילווה אתכם לכל אורך חייכם. לפני שאתם ניגשים לאוניברסיטה, הרי שעליכם לעבור לימודי פסיכומטרי ולקבל ציון מתאים. כעת עליכם להחליט האם ברצונכם ללמוד בקורס בוקר או קורס ערב?

השיקולים בהחלטה זו רבים ותלויים בגורמים כגון שעות העבודה שלכם, דרכי ההגעה לקורס הפסיכומטרי בכל יום ביכולות הלימוד שלכם ובהעדפה האישית שלכם. אם הנכם עובדים בשעות קבועות מובן שההחלטה קלה יותר כי אין בידיכם ברירה. אבל אם העבודה שלכם במשמרות, קיימת בידיכם אפשרות הבחירה. לקורס בוקר וקורס ערב יש יתרונות וחסרונות שכדאי להכיר לפני שנרשמים.

היתרונות והחסרונות של לימודי פסיכומטרי בבוקר ובערב

  • לימודי פסיכומטרי בקורס בוקר – המוח האנושי עובד טוב יותר בשעות הבוקר, מה שמקל על הלמידה והספיגה של החומר. בנוסף לכך, צאו מנק' הנחה שלאחר 12 שנות לימוד בבית הספר, התרגלתם גם אתם ללמוד בשעות הבוקר, ועל כן מדובר בדבר טבעי יותר. אם הנכם עובדים בשעות הערב, השתדלו שלא לסיים את המשמרת מאוחר מידי כדי שלא תגיעו עייפים לשיעורים שלמחרת.
  • קורס ערב – מי שמחליט ללמוד בקורס ערב נהנה מהשקמה בשעה שנוחה לו, או מהבחירה לנצל את שעות היום לעבודה או למידה עצמאית בבית. מאידך, חשוב שתדעו שלמידה בשעות הערב עלולה להיות קשה הרבה יותר. הגוף עייף לאחר יום עבודה או למידה עצמאית בבית, וקשה יותר לספוג חומר. ואמנם, ישנם אנשי לילה שכושר הריכוז שלהם חזק הרבה יותר בשעות הערב, והם יעדיפו ללמוד בשעות האלו.
  • מה שנוח לכם – הכי חשוב, זה לבחור את קורס הפסיכומטרי שהכי נוח לכם ולהעדפות האישיות שלכם. תשאלו את עצמכם את השאלות החשובות כדי לעזור לכם להגיע למסקנה, ואל תתביישו להתייעץ עם יועצי הלימודים, ההורים והחברים שכבר התנסו בלימודי פסיכומטרי ויוכלו לתת לכם עצה בנושא.

לנצח את הפסיכומטרי ביחד

לימודי פסיכומטרי מעלים חששות רבות בקרב כל מי שמחליט לקחת על עצמו לעבור את הקורס ולהצטרף לאקדמיה. מהרגע שלקחתם את ההחלטה לגשת לבחינה הפסיכומטרית עליכם לתכנן היכן ללמוד, באילו שעות, מי המורה, ועוד. אין ספק שעם כל כך הרבה החלטות נראה שהבחירה בין קורס בוקר לערב נראית שולית, אך ודאי הבנתם כבר שמדובר בהחלטה שעלולה לקבוע את גורלכם במסגרת הלימודים.

אנו מזמינים אתכם להתייעץ עם אחד מיועצי הלימודים המקצועיים שלנו, לשים על השולחן את כל הקריטריונים והפרמטרים שגורמים לכם להתלבט, ולהגיע למסקנה הטובה ביותר עבורכם. לימודי פסיכומטרי עלולים בהחלט להתגלות כלא פשוטים, אך זכרו שמדובר בתקופה קצרה של שלושה-ארבעה חודשים של עבודה קשה, שעם ההשקעה הנכונה וההתמדה הרבה, ישתלמו עבורכם בסופו של דבר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*