לימודי מקצועות קודש לחרדים   

לימודי מקצועות קודש לחרדים   

יש הרבה מאוד אנשים בציבור החרדי שרוצים להתפרנס ממקצוע תורני. הם לא רוצים לעזוב את עולם התורה, להתעסק במקצועות של חולין ולהיחשף לתכנים, למראות או לעיסוקים שאינם ברוח התורה. כדי אכן להצליח בכך הם פשוט בוחרים מלכתחילה עיסוק בתחום תורני. הם בוחרים ללמוד כתיבת סת"ם, הם בוחרים להתמקצע בעבודות כמו שחיטה כשרה, בייצור תפילין בלימודים למשגיח כשרות וכן הלאה.

כך הם למעשה נשארים שמורים ומוגנים בתוך העולם התורני ואף מצליחים להתפרנס היטב.

היכן לומדים את מקצועות הקודש?

ברור כי כדי לעסוק באחד מהתחומים הללו אותם מנינו לעיל, חייבים ללמוד. אם לא לומדים את זה כמו שצריך, אי אפשר לקבל תעודה, אי אפשר לקבל הסמכה ואין כל דרך להיכנס לעבוד בתחום כזה שדורש כל כך הרבה ידע, כל כך הרבה מקצועיות ובעיקר כל כך הרבה אחריות.

מקצועות הקודש דורשים הקפדה על כל כללי ההלכה ועל כל קוצו של יוד ורק מי שאכן לומד את הכול, ניגש למבחנים, עובר את המבחנים ומקבל את ההסמכה, רק הוא יכול אכן להיכנס לתפקיד.

לומדים כמו שצריך

כדי לעבוד בעבודות קודש צריך ללמוד בצורה הרבה יותר עמוקה מאשר בעבודת אחרות. אם טעות קטנה בעבודה של חשמלאי או של אינסטלטור היא טעות שאפשרית לתיקון והיא בהחלט נסלחת, הרי שבמקצועות קודש, טעות עלולה להיות כישלון. היא עלולה להוביל לכך שאנשים יאכלו אוכל שאינו כשר, זה עשוי להוביל לכך שאדם יקנה מזוזה או תפילין שאינן כשרות וזה גם עלול להוביל לכך כי קהילות שלמות ייכשלו באיסורים חמורים ביותר.

בגלל שמדובר בנושאים שהדיוק כל כך חושב, אי אפשר לזלזל במקום הלימוד שם יירכש המקצוע ויתקבל הידע. חשוב לבחור במכללה או מכון שמציע את סדר הלימודים המורכב מכל מה שחשוב וצריך לדעת כי רק כך אפשר יהיה לקבל את כל המידע הנדרש בצורה מסודרת.

מה לומדים במכון עליה?

מכון עליה הוא אחד המכונים המוכרים והטובים ביותר בתחום הזה של מקצועות קודש לחרדים.

כל אדם שרואה את עצמו ראוי וכשיר לעסוק באחד מתחומי הקודש בכל אחד מהתחומים אותם הזכרנו ועוד מגוון גדול של מקצועות שתוכלו למצוא באתר שלנו, יכול בהחלט להפוך למקצוען בתחומו לאחר שילמד אצלנו את המקצוע, יכיר מקרוב את כל מה שזה כולל וייבחן על כך, יעבור את המבחן וכמובן גם יקבל את ההסמכה לכך.

אנחנו במכון עליה מעניקים לכל אחד את האפשרות להכיר מקרוב, ללמוד לעומק, לשמוע על כל הנושאים הרלוונטיים מפי אנשי המקצוע ולרכוש מקצוע רווחי לחיים. מקצוע שילווה אותו גם הלאה ויביא אותו למקומות חדשים. הן מבחינת סיפוק ותחושת שליחות והן מבחינת פרנסה ברווח.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*