לימודי אנגלית לחיילים משוחררים

לימודי אנגלית לחיילים משוחררים

ישנן שתי סיבות עיקרית מדוע חיילים משוחררים זקוקים לידע בשפה האנגלית. הסיבה הראשונה היא כמובן הטיול המיוחל לחו"ל שהם חולמים עליו כל הגיוס והסיבה השנייה היא השתלבות בשוק העבודה ובעולם שאחרי הצבא. אחד הקשיים הכי גדולים עבור חיילים משוחררים הוא הידע בשפה האנגלית. בעוד מרבית מקומות העבודה המסודרים כיום דורשים ידע בשפה זו ברמה גבוהה, הם מוצאים את עצמם נדרשים לעבור קורס אנגלית מקצועי שיסייע להם לשלוט בשפה.

היכן נמצאת הבעיה?

מדוע מרבית החיילים בישראל, כאשר הם משתחררים, אינם בעלי ידע מספק בשפה האנגלית? ובכן הבעיה מתחילה בבית הספר כאשר רוב הידע הוא תיאורטי וכמעט ולא מדברים אנגלית אחד עם השני. זה ממשיך בצבא ששם אנו מתקשרים בעברית שפת האם שלנו וכך למעשה האנגלית הולכת ודועכת. על מנת להטמיע את השפה האנגלית הורים רבים מדברים עם ילדיהם באנגלית כבר מגיל קטן ומלמדים אותם אוצר מילים נרחב וכיצד להשתמש בו, לכל הפחות בשפה המדוברת.

היכן נמצא הפתרון?

במרכז לימודי האנגלית שלנו תוכלו למצוא מגוון קורסי אנגלית שונים המותאמים לקבוצת הלימוד. לימודי אנגלית לחיילים משוחררים היא רק אחת מקבוצות הלימוד שלנו שאת החומר הנלמד ורמת הלימוד אנו קובעים כמובן בהתאם לסוג הקבוצה, גילה והרקע שלה באנגלית. תוכלו ללמוד בקורס פרונטלי בקבוצה עם אנשים נוספים או ללמוד קורס דיגיטלי דרך האינטרנט.

זוהי הדרך הבטוחה להצלחה

לימודי אנגלית הם חלק חשוב מחייו של כל אזרח בישראל. על אף שהשפה המדוברת בארץ היא עברית, הרי שכדי להשתלב בשוק העבודה של היום, בוודאי במשרות מלומדות ונחשקות, יש הצורך בשליטה בשפה האנגלית ללא קשר לרקע המקצועי שלכם בתחום. כל שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את מסלול הלימוד הנוח ביותר עבורכם ופשוט להתחיל.

אינגליש סנטר בית ספר ללימוד אנגלית בראשון לציון  |  כתובתינו: קניון רוטשילד, רחוב רוטשילד 45 קומת משרדים 3, ראשון לציון  |  1700-077-075 לשיחת יעוץ התקשרו.

צילום Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*