ליהנות גם מהעונה הקרה – טיול חורף בצפון

ליהנות גם מהעונה הקרה – טיול חורף בצפון

עבור מרבית הישראלים החורף היא התקופה הפחות מועדפת בשנה, מסיבות ברורות – רובנו התרגלנו למזג אוויר חם במהלך חיינו בארץ שכן לאורך מרבית השנה ניתן ללכת כאן עם חולצה קצרה וליהנות משמש לאורך מרבית שעות היום. עם זאת, לחורף ייחודיות משלו, במיוחד מאחר וימים של חורף "אמיתי" הם נדירים יותר בארץ מאשר ימים קיציים. החורף הזה, ניתן לנצל את האקלים הקריר וליהנות גם ממנו בטיול חורף מהנה ופסטוראלי. ספציפית, טיול חורף בצפון יכול להעניק את חוויית החורף המסעירה והמהנה ביותר

שלל מסלולים ואטרקציות עבור טיול חורף בצפון

בניגוד למה שרובנו מכירים אולי, צפון הארץ מציע שלל רחב של מסלולי טיולים ואטרקציות שונות גם (ובמקרים מסוימים במיוחד) עבור עונת החורף. בנוסף לכך, רבות מהאטרקציות הפועלות בצפון בקיץ ממשיכות להיות זמינות גם בחורף, כך שלא צריכה להיות בעיה לתכנן טיול חורף בצפון עבור כל הרכב באשר הוא (משפחה, חברים, זוגות וכו'), אשר יהיה מלא עניין והנאה.

מסלולי טיולים לא חסרים עבור טיולי חורף בצפון – גם בחורף הישראלי ניתן למצוא לא מעט ימים שמשיים, יפים וצלולים, ואלו מהווים כמובן את המועדים האולטימטיביים לטיול מסוג זה. בימים יפים ביקור בנקודות התצפית הרבות הפרוסות לאורך הגליל ורמת הגולן, דוגמת אלו הצפות אל עבר שמורת החולה או הר החרמון, יכולה למלא יום שלם של טיול ברכב בסביבה. גם מסלולי טיולים חורפיים לא חסרים כמובן, וביניהם ניתן למצוא גם אטרקציות הממשיכות לפעול לכל אורך השנה. דוגמה טובה לאטרקציה שכזו היא שייט קיאקים בצפון בנהר הירדן, המוכר לכולנו מטיולים קיציים אלו או אחרים שוודאי עשינו באזור. קיאקים בחורף הם חוויה אחרת לגמרי, ומציעים התנסות מרהיבה ומהנה בטיול על גבי מי הירדן, בעונה בה איננו רגילים להיות בסביבה טבעית שכזו (מומלץ לבדוק כאן ולתאם מראש את הביקור)

מגוון מקומות אירוח מושלמים לחורף

בצפון הארץ לא חסרים גם מקומות אירוח מסוגים שונים אשר מותאמים בצורה כמעט מושלמת לחורף. דוגמה טובה לכך היא כמובן שלל הצימרים הציוריים הפועלים בצפון ומציעים בחלקם אפשרויות חורפיות פסטוראליות וציוריות, כמו ישיבה בג'קוזי לוהט ומהביל בחוץ ואל מול נוף של הרים ירוקים או אפילו מושלגים.

גם חדרי הארכה וכפרי נופש שונים בצפון מתאימים עצמם לאירוח בתקופת החורף, ואפילו מקומות של קמפינג ולינה בשטח או באוהלים גדולים ומחוממים. כך, ניתן ממש לישון בטבע, אך בתנאים המותאמים לחורף ומבטיחים שלאף אחד לא יהיה קר באף שלב, ולחוות את החורף הצפון בצורה ישירה ובלתי נשכחת.

אפילו עבור סופי שבוע סוערים ניתן ואפילו מומלץ להגיע לטיול חורף בצפון, ולצפות למשל בזרימה המרשימה בנחלים של הצפון. ביקור בציר המפלים שברמת הגולן, למשל, יכול להוות חוויה חורפית מרהיבה ביופייה אשר תגרום לכם לשמוח שיצאתם קצת מהעיר, ומהבית, בחורף…

צילום: קייקי כפר בלום

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*