ליגת כדורשת יוצאת לדרך… כח נשי במלוא עוצמתו

ליגת כדורשת יוצאת לדרך… כח נשי במלוא עוצמתו

במוצ״ש הקרוב תפתח ליגת הכדורשת לנשים, מדובר באירוע של ממש עבור מאות נשים שלוקחות חלק בטרנד הגדול ביותר שידעה אשדוד. הליגה המקומית שהקימה רשות הספורט העירונית כוללת לא פחות מ-23 קבוצות, 300 אימהות שלוקחות חלק פעיל.

כדורשת אשדוד שהתחיל כמעין חוג לאמהות תלמידים שנפגשו פעם בשבוע הפך בשנים האחרונות לענף ספורט מהמובילים באשדוד בטח בתחום הבוגרים ועל אחת כמה בקטגוריית הנשים.

ראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי עודד את הרשות להשקיע משאבים וברשות לקחו את העידוד כמה רמות קדימה.

השתתפות ונוכחות של מאות אמהות, תחרותיות ורצינות שאין שניה לה מביאות בהתמדה צמיחה לליגה הצבעונית הזו הן בכמות המשתתפות והן בכמויות הקהל שתומך מאחור, זהו מנוע הצמיחה שהביא לליגה עם כמות שיא של קבוצות… 23.

רשות הספורט העירונית נמצאת בדיוק בתווך, הזרוע הממנפת את הפעילות בסיוע באביזרי אימון, שעות אולם וכמובן בסיוע תחזוקת הליגה.

שני הצדדים מצאו פרטנר פעיל ויחד ממריאה ליגת הכדורשת בעיר והופכת לשם דבר בליגה הארצית.

במוצ״ש הקרוב באולם מקיף ח׳, הפנינג פתיחת עונה עם מופע אמנותי של ריקודים סלוניים, ברכות ומשחק פתיחה של המחזור הראשון בין בי״ס צפרירים לבי״ס רעים. הכניסה ללא תשלום.

יורם אסרף מנכ״ל רשות הספורט העירונית: ״אני מברך את נשות הכדורשת, בעיקר על הנחישות וההתמדה, הצלחת הענף שקם מ-0 מוכיח שיותר ממי שנותן יש מי שמקבל. כמות שיא של 300 אימהות שעוסקות בספורט תחרותי זו הגשמה של חזון. ברור לי לגמרי שהן לא תעצורנה כאן וטוב שכך.״

צילום: לימור אדרי

 

"מדברים מהבטן" יתקיים בין התאריכים 4-12 בדצמבר במונארט, מרכז תרבות, "מוזיאון הפלשתים" ע"ש "קורין ממן" ו"בבית אריה קלנג" באשדוד.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*