ליגת התיכונים בכדורסל יצאה לדרך

ליגת התיכונים בכדורסל יצאה לדרך

רשות הספורט העירונית הוציאה היום לדרך את אחת הליגות התוססות והמוצלחות שלהליגת התיכונים בכדורסלטקס מרשים הכולל את הצגת הקבוצות ומנהלי בתי הספר ומופע של רכב הברייקדאנס unstoppabullz.

קבוצות כבר יצאו לדרך היום בשני משחקי ליגה ראשוניםמקיף ו׳ גברו על מקיף ז׳ בתוצאה 75-34 ובמשחק השני גברו מקיף ח׳ על מקיף ט׳ 45:30

האווירה היתה מטורפתכ-1000 צופים נלהבים חיממו את האווירה בעידוד ללא הפסקה ואם ככה נראה מחזור הפתיחהנראה שמצפה לנו עונה חמה במיוחד.

על הארגון וההנחיה ניצח סמנכ״ל רשות הספורט בני חזקיה שדאג שהכל יתקתק כמו שעון ואכן כך היהמחזור הפתיחה לא החל לפני שהתחייבו השחקנים לכתב אמנת ההוגנות אותה הקריא נציג הקבוצות.

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: אני מברך את כל תלמידי התיכונים, אלה שעל הפרקט ואלה שביציע ומאחל הצלחה לכולם, זה אירוע מדהים ולרשות הספורט מגיעה תודה גדולה על ההשקעה.

_TP_3399

מנכ"ל רשות הספורטמר יורם אסרףפתיחת ליגת התיכונים בכדורסל היא חלק משיתוף פעולה חשוב בינינורשות הספורט תעשה ככל שניתן כדי לחבר אתכם לכל הפעילויות העירוניות המתקיימות בעיר אשדודאנחנו נרחיב את פעילות הספורט בבתי הספר כבר השנה.

_TP_3492

בני חזקיהסמנכ״ל רשות הספורט: ״האווירה מדהימה ומחכה לנו ליגה ארוכהמותחת ותוססתרמת השחקנים גבוהה וצפויות לנו עוד הרבה הפתעותזה המקום לאחל הצלחה לכולם וחשוב שימשיכו ליהנותגם לקהל החם מגיעה מילה טובה על העידוד והאווירה המדהימה.

הליגה בחסות: אשדוד פור יו  |  פוטו דוד אסייג  |  ועיתון ידיעות אשדוד

_TP_3422 _TP_3486 _TP_3490

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*