נשים: מכבי אשדוד מתארחת אצל בנות הרצליה

נשים: מכבי אשדוד מתארחת אצל בנות הרצליה

סוף סוף הסאגה סביב ליגת העל לנשים נפתרה. מחר תצא ליגת הנשים לדרכה, כשבאותה השעה שקבוצת הגברים של מכבי אשדוד יעלו על  הפרקט בחולון, מכבן בן אוצר השקעות אשדוד תפתח את העונה במשחק חוץ באולם היובל, מול אחת הקבוצות הטובות בליגה, בנות הרצליה.

הדאבליסטית כמובן נחשבת לפייבוריטית מוחלטת גם העונה לזכות בשני התארים המקומיים, זאת לנוכח השליטה המונופוליסטית של הקבוצה שבבעלותה של יושבת הראש טלי קריאף,בשנים האחרונות בליגת העל.

מכבי אשדוד שפתחה את עונת המשחקים הרשמית שלה ביום רביעי האחרון, עם ניצחון ענק במוסקבה מול ספרטק המקומית בתוצאה 71-60. יודעת שגם בליגה המקומית היא תצטרך לדעת לתת את הטון, ולעשות שת שינויי המעברים בצורה הטובה ביותר.

מי שיהיה אמור להיות האיש שיידע איך לעשות את השינוי מאירופה לליגה בצורה הנכונה, הוא המאמן עדן ענבר שממשיך עונה שנייה ברציפות במועדון הדרומי.

ענבר שבנה סגל שחקניות שכמובן נחשב למרשים ביותר בליגה, כשלגזרה הישראלית צירפו באשדוד את הגארדית הנהדרת נעמה שפיר, אל שתי המנוסות קטיה לויצקי ושי דורון. ובגזרת הזרים החזירה הביתה אשדוד את הייטאוור וג'קסון, אוהדי הקבוצה המסורים צפויים לראות ניצחון בכורה כבר מחר באולם היובל.

מנגד, מאמן מנוסה מאוד יתייצב לו גם מהצד השני. גלעד כץ שעשה עם קבוצתו קפיצת מדרגה מכובדת בעונה שעברה, לא מפחד מקבוצת הכוכבות המרשימה שמולה יתמודד מחר. וגם בקבוצה מהשרון ניתן יהיה למצוא כמה שמות מוכרים בטח בצד הצברי. כשליעד סואץ-קרני הקפטנית המנוסה ושחקנית הנבחרת הלאומית, תתן לא מעט סיבות לגאווה העונה עבורו של גלעד כץ, ביחד עם קטיה אברמזון עטירת הניסיון, ואופיר בנט שנחשבת לאחת השחקניות הבאות והעולות בכדורסל הישראלי. כשחקניות מוכרות נוספות במד הישראלי הן נופר שלום הוותיקה, ומאי דיין שגדלה בעיר אשדוד וצפויה לקבל לא מעט הזדמנויות העונה. הזרה הבכירה של הרצליה העונה תהיה טיילר היל, שנחשבת לאחת הקלעיות הטובות בWNBA, ותעשה לא מעט בעיות לעדן ענבר וקבוצתו מחר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*