ליאון רוזנברג מציג: "מילה של גבר"

ליאון רוזנברג מציג: "מילה של גבר"

ליאון רוזנברג מגיש הטלוויזיה ומנחה מעגלי גברים, מגיע להרצאה באשדוד בה הוא יעניק הצצה לנקודת המבט הגברית ויסביר מה הופך גברים לתוקפניים וכעסנים ומה הדרך לעזור להם לצאת מזה

בכל העולם מציינים מידי שנה  ב- 25 לנובמבר את יום המאבק הבינלאומי לאלימות נגד נשים. במסגרת אירועים להעלאת המודעות למניעת אלימות מכל סוג וכלפי כל אדם יגיע לעיר ליאון רוזנברג בה הוא יעניק הצצה לנקודת המבט הגברית ויסביר מה הופך גברים לתוקפניים וכעסנים ומה הדרך לעזור להם לצאת מזה. בשנים האחרונות מתחוללת מהפיכה אצל הגברים בישראל בנוסף לתפקידים הגבריים המסורתיים – לפרנס ולהוביל, הם נדרשים גם להיות אבות מעורבים, בני זוג קשובים, ולתמוך בבנות הזוג בשאיפה שלהן לממש את עצמן מחוץ לבית. חלקם חווים תסכול עמוק מול התפקידים החדשים הללו.

כך קרה גם למנחה הטלוויזיה ליאון רוזנברג  – אשתו פאולה פיתחה קריירה מרשימה והוא נאלץ לקחת על עצמו חלק נכבד ממטלות הבית. במקביל כשהחל להגיש תכנית בוקר יומית יחד עם אשתו, הוא מצא את עצמו תחת מתקפה: הטוקבקים ברשת כינו אותו "שפוט של אשתו" ועוררו אצלו תהיות עמוקות על תפקידו כגבר. בהרצאתו רוזנברג מספר באופן חשוף עם הרבה הומור על המשבר האישי שפקד אותו, שהוביל גם אל סף פירוק הזוגיות, ועל הדרך שעבר עד שלמד לחיות בשלום עם תסכול ותחושת פחיתות ערך בתוך הזוגיות.

זו הרצאה שבמהלכה  גברים יחושו הזדהות עמוקה ויקבלו פרספקטיבה חדשה על חייהם. ונשים יזכו להצצה לנקודת המבט הגברית ותקבלנה כלים לפתוח בשיח חדש עם הגברים שלצדו. ליאון רוזנברג בזווית אישית על האלימות שלא נכנסת לשום סטטיסטיקה ועל הדרך שעבר מאז חווה התקפי זעם, ועד להיותו גבר שמוכן להיות פגיע ומרגיש.

  • "מילה של גבר", יום ראשון, 21 בנובמבר 2021, בשעה 19:30, אולם מופעים מונארט-מרכז תרבות, דרך ארץ 8, אשדוד.
  • מחיר כרטיס: 30 ₪.להזמנות:08-8545130
  • האירוע בשיתוף המשרד למען האישה. שימו לב כי על פי הנחיות משרד הבריאות בדיקת תו ירוק באירועים.
  • לא תינתן אפשרות להיכנס ללא הצגת "תו ירוק" בצירוף תעודה מזהה.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*