לטייל במזרח בראש שקט

לטייל במזרח בראש שקט

יעדי המזרח מציעים חשיפה לתרבות מיוחדת, נופים מרשימים, טעמים וריחות ממכרים. מדובר ביעד שכבר מזמן לא מזוהה כנחלתם הבלעדית של הצעירים היוצאים לטרקים מאתגרים או לשהייה ממושכת באיים לחגיגה אינסופית. תאילנד, הודו, נפאל, סין, יפן ויעדים אחרים מציעים הזדמנות לחוויה מסוג אחר בחו"ל גם עבור קהל בני גיל הזהב, כשעבור אוכלוסיה זו מוצעים טיולים מאורגנים בקבוצה הכוללים הדרכה וארגון הטיול מ-א' ועד ת'. חברות תיירות רבות כיום מציעות מבחר אפשרויות למסלולי טיולים ארוכים ומקיפים לצד טיולים מרוכזים. מה צריך לדעת כדי להבטיח טיול למזרח בראש שקט?

איך תבחרו את הטיול הנכון ביותר?

במידה והחלטתם לטייל במזרח במסגרת טיול קבוצתי מאורגן, תוכלו לבחור מבין היצע מסלולי טיולים מגוונים ועשירים שמציעות חברות תיירות. כדאי להתמקד בחברות תיירות מוכרות וכאלה שקיבלתם המלצות לגביהן ממטיילים שכבר נהנו בטיולים קודמים, ועדיף כאלו המתמחות בארגון טיולים. במידה ואין לכם היכרות מוקדמת עם מטיילים בטיולי עבר, כדאי לבדוק אפשרות לקבל משובים והכוונה בפורומים ואתרי טיולים ברשת. בהתייחס לבחירת מסלול הטיול, וודאו כי אכן מדובר במסלול טיול ייעודי לקבוצת הגיל- כאשר שימו לב לאפשרות להצטרף לטיול מאורגן ייעודי לבני גיל הזהב, המציע רמת קושי מותאמת גיל, קבוצת מטיילים הומוגנית ואפילו ליווי רפואי צמוד לאורך כל ימי הטיול. מסלול טיולים אחר מתייחס לטיול לשומרי מסורת ליעדים שונים במזרח, כאשר הנו ייעודי לקהל הציבור הדתי וכזה המתחשב בצרכים ומציע מסלול ומרכיבים העונים על דרישות הכשרות במסגרת טיול בחו"ל. בחירת מסלול הטיול הנכון תגדיל את הסיכויים ליהנות תכנית טיול מותאמת אישית באווירה קבוצתית אופטימאלית.

משייט בסירות הדרקון ועד ראפטינג על נהר הטריסולי

מסלולי הטיול השונים מציעים עולם במלואו בטיול אחד. טיול ליפן ודרום קוריאה מציע ביקור בחצי האי נוטו, אי האומנות המפורסם נאושימה,  האלפים היפניים, רכבת הבולט,  קוראשיקי – "ונציה של יפן", עליה להר פוג'י, שוק הדגים הגדול במזרח אסיה, סיורים באי הגעשי ג'ג'ו ועוד.

טיול בסין בחבל יונאן מציע נסיעה ברכבת "הבולט הסינית" משאנגחאי לבייג'ינג, ביקור בגבעת הפגודות המיניאטוריות ובעיר המשוחזרת מתקופת שושלת סונג, עלייה ברכבל להר דרקון הג'ייד המושלג,  בריכת הדרקון השחור, ביקור ב- 3 הפגודות בדאלי, בחומה הגדולה ועוד.

בטיול בהודו ונפאל תוכלו לבקר בקולקטה (כלכותא) – ה"תל אביב" של הודו, בספארי בפארק המלכותי צ'יטואן בנפאל, לעשות ראפטינג על נהר הטריסולי המפורסם, לבקר במומביי ובאולפני הסרטים ההודיים. לסייר בארמון המאהרנה באודייפור, במקדש ג'גנדיש, לשוט באגם פיצ'ולה, בנהר באטווה, לבקר בארמונות, לעשות  ראפטינג על נהר הטריסולי ולנסוע לדוליקל שבשיפולי הרי ההימאליה לתצפית על הזריחה (להלן בהרחבה מסלול הטיול).

תאילנד מציעה בטיול לפוקט ופאטאיה טיול לאזור הכפרים הסיניים דוי מה סאלונג של צ'אנג-קאי-שק וארץ התה, טיול אקולוגי אל ההר הגבוה ביותר בתאילנד- דוי אינטאנון, ביקור בארמון הקיץ ובשבט ארוכות האוזניים. כמו כן, שייט על נהר הקוק לביקור בשבט הקארן, טיול אל שמורת שולי הצדפות אמפאווה ושייט על נהר הצ'או פאיה ובתעלות בנגקוק.

מאחר והיצע המסלולים נרחב, חשוב לוודא מראש את רמת הקושי של הטיול בכדי לוודא את התאמתו מבחינתכם. כמו כן, לוודא את ה"אותיות הקטנות" מאחורי הטיול ועד כמה הנו כולל את הכול או שתידרשו להשלים ימים פנויים או לשלם בנפרד על פעילויות במסגרת המסלול הקיים. כמו כן, במידה והחלטתם להצטרף לטיול מאורגן, כדאי להירשם מראש למסלול שמתאים מבחינתכם ולוודא שאכן היציאה מובטחת.

שתהיה נסיעה מוצלחת ומהנה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*