לחצן מצוקה: קשר בטוח לחיים

לחצן מצוקה: קשר בטוח לחיים

אף אחד לא רוצה להגיע למצב חירום, אבל מצבים אלו מתרחשים בחיים, ואנחנו צריכים להיות מוכנים. לחצן מצוקה הוא מענה אופטימאלי למצבי החירום הבריאותיים שאנשים פוגשים, בעיקר בגיל השלישי. התקנה של לחצני מצוקה הפכה לסטנדרט בעולם המערבי בכלל ובישראל בפרט, ועכשיו עולה רק השאלה איזה שירות לבחור ומדוע.

שירות לחצן המצוקה האידיאלי מאפשר לכם ליהנות מתגובה מהירה וישירה, אישית ומדויקת, כדי לוודא שבמצבי חירום כשאתם באמת זקוקים לעזרה מהירה – יהיה לכם את המענה החשוב הזה תיכף ומיד.

מה היתרונות של לחצן מצוקה?

לחצן מצוקה כשמו כן הוא, כפתור עליו לוחצים במידת הצורך, כאשר חווים מצב של מצוקה. רובינו חונכנו להתאפק, לשמור בבטן, ולחכות שאולי המצב ישתפר. מצבי חירום רפואיים, ובטח בגיל השלישי, לא מאפשרים את הפרספקטיבה הזו, ודורשים מאיתנו לחיצה מהירה ומיידית על לחצן המצוקה בכדי לוודא שאנו שומרים על החיים שלנו.

לחצן המצוקה מאפשר לכם, בין היתר:

  • תקשורת עם מיקרופון ורמקול עם איש מקצוע שיידע לתמוך בכם ולהתאים את המשך השירות מיידית
  • במידת הצורך שליחה של רופא אליכם הביתה בכדי לתת מענה רפואי מבלי לצאת מהבית
  • הזמנת אמבולנס במידה ויש לפנות אתכם לחדר המיון בכדי לתת מענה על מצבים מסכני חיים
  • רפואת שיניים עד הבית – כי כאבי שיניים ומצבי חירום דנטאליים הם מהמצבים הרפואיים המכאיבים ביותר

אוזן קשבת ואוהדת לבריאותכם

לא הרבה מדברים על כך, אבל מעבר לסכנות הפיסיות של האדם החי בגפו, נפילה, החלקה, כוויות וכיו"ב, כשאין איש לצידך, הרי שישנו אספקט מנטאלי ורגשי לאדם. מצוקה רגשית היא גורם להרבה תעוקות אחרות בחיים, ועלול להוביל לדיכאון וירידה במוטיבציה, מה שפוגע במדדי הבריאות האחרים ועלול להוביל עם הזמן לפגיעות גופניות שונות.

כתב שירות אידיאלי של שירות לחצן מצוקה מקצועי יכלול אם כך גם שירות של מתן אוזן קשבת לצורך הפגת מצבי חרדה, בדידות מתמשכת, פחד ומצבי רוח אחרים שעלולים להשפיע על בריאותכם. שירות ייחודי זה לוקח בחשבון את האדם כמכלול, ודואג למנוע מכם להגיע למצבים קשים יותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*