לחברה טובה יותר דרך שפת הצילום.

לחברה טובה יותר דרך שפת הצילום.

קורס הכשרת מנחים מבית PHOTO IS:RAEL, שיפעלו בקהילה עומד לצאת לדרך באשדוד.

חברת PHOTO IS:RAEL  לתועלת הציבור ושלא למטרות רווח, הוקמה בשנת 2012 למימוש חזון החברה "לחברה טובה יותר בשפת הצילום", לעשייה חברתית ויצירת דיאלוג בין האמנות לקהילות השונות ברחבי הארץ. במהלך שנות פעילותה, מציעה החברה פלטפורמות לתצוגה, מחקר והפניית זרקור אל נושאים אמנותיים וחברתיים באמצעות שפת הצילום.

מייסדיו של המיזם החברתי מאמינים כי צילום הינה שפה אוניברסלית החוצה תרבויות ומגדרים והיא מובנת לכל. זוהי שפה המאפשרת יצירת גשר בין מרכז לפריפריה ובין הקהילות המוחלשות בחברה לבין כלל הציבור.

הפעילות החברתית של ארגון PHOTO IS:RAEL מתבססת על שיטת PHOTO IS:VOICE, הפועלת על בסיס האמונה שלכל אדם בקהילה יש את הזכות להשמיע את קולו. קורס הכשרת מנחי קבוצה מיועד ללימוד כלים להנחיית קבוצות בשיטת בשיטת פוטו-וייס הייחודית.

במהלך הקורס חווים המשתתפים את התהליך של השמעת קול באמצעות שפת הצילום במסגרת קבוצה מצומצמת.

הלימודים כוללים תהליך אישי וקבוצתי במסגרת מצומצמת וכן תתאפשר פעילות המשך שתוקדש ליישום בפועל של השיטה הנלמדת באמצעות התנדבות במסגרות מגוון עמותות וקהילות ברחבי הארץ.  הקורס מיועד לבעלי עניין בצילום המעוניינים להתנדב בסיומו עם קהילות מוחלשות ולסייע להן להשמיע את קולן דרך שפת הצילום.

במהלך הקורס יעברו המשתתפים בעצמם תהליך של התפתחות אישית ויקבלו כלים ספציפיים להנחיה והדרכה באמצעות צילום. הקורס יעסוק, בין השאר בהיכרות והעמקה של שפת הצילום ועם אפליקציות עיבוד תמונה, בקשרים ובעמידה על החשיבות והעוצמה העולות מהקשר של תמונה וטקסט, בדרך להשמעת קול באמצעות צילום ואיך משמיעים את קולו של האחר באמצעות צילום, במיומנויות וכלים להנחיה ועוד.

המחזור באשדוד יחל ביום ראשון, 2.5.21 במונארט-מרכז תרבות(דרך ארץ 8, אשדוד) וכולל שישה מפגשים בימי ראשון בין השעות 18:00 – 21:00

להרשמה: https://did.li/ujpCN, למידע ושאלות נוספות ניתן לפנות בהודעה חוזרת או בטלפון 054-6970122

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*